خبرهای داغ:
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:

تصمیمات خوبی در راستای اجرای ماده 53 گرفته شده است

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با حمایت‌ها و مساعدت‌های استاندار خوزستان مطمئنا سال 95 می تواند سال خوبی برای ورزش خوزستان باشد.
کد خبر: ۸۷۳۷۷۵۸
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷
به گزارش خبرنگار ورزشی بسیج، فرامرز کیانی‌زاده در نشست با خبرنگاران که شب گذشته (سه‌شنبه) در اهواز برگزار شد،  اظهار کرد: باتوجه به تحریم‌های ظالمانه‌ای که به کشور و دولت تدبیر و امید گذشت، انجام خیلی از کارها سخت‌تر از قبل شد. البته دولت تدبیر و امید تمام تلاش خود را داشت که به وظایف و مسوولیت‌هایش عمل کند. اداره‌کل ورزش و جوانان نیز یکی از گسترده‌ترین مسوولیت‌ها را بین ادارات دارد، چرا که حوزه‌های مختلفی از جمله ورزشی، جوانان، فرهنگی و عمرانی را شامل می‌شود.

 

وی بیان کرد: باتوجه به برنامه‌ریزی‌هایی که داشته ایم، علم محوری، برنامه‌ریزی و برنامه‌مداری، شعار اداره کل ورزش و جوانان خوزستان است. در سال گذشته نیز باتوجه به برنامه‌ریزی‌هایی که داشتیم، نتایج خوبی به دست آوردیم و ورزش و جوانان خوزستان در تمام حوزه ها رشد داشت.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در سال 95 نیز تلاش‌مان برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت‌مان بوده است. کمک همه عزیزان نیز باعث شد که اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان در ارزیابی عملکرد سال 94 رتبه دوم را به دست آورد.

 

وی بیان کرد: استاندار خوزستان نیز در چند ماه حضورش در این سمت، خستگی‌ناپذیر نشان داده و تلاش کرده است و مطمئنا با حمایت ها و مساعدت های او، سال 95 می تواند سال خوبی برای ورزش خوزستان باشد. ما نیز هدف‌مان را بر مبنای کار کردن گذاشته ایم و شعار ورزش و جوانان خوزستان "کار، کار و بازهم کار" است.

 

کیانی‌زاده گفت: در راستای حمایت‌های استاندار خوزستان جلسه‌ای در خصوص تحقق و اجرایی شدن ماده 53 داشتیم که با دستور آقای شریعتی تصمیمات خوبی در این راستا گرفته شد و قرار شد که ما پیگیر اجرایی شدن این ماده باشیم.

 

وی افزود: یکی دیگر از مواردی که دکتر شریعتی به آن توجه دارد، بحث جوانان است که یک جلسه نیز در این زمینه با وی داشتیم و استاندار تاکید داشت که جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان نیز حتما تشکیل شود و در این راستا قرار شد که این جلسه روز شنبه هفته آینده با حضور نزدیک به 25 عضو اصلی و با حضور استاندار خوزستان برگزار شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها