حجت‌الاسلام ذوالنور با بیان اینکه سیستم F.A.T.F تحت نظر صهیونیستها و امریکاییهاست، گفت: شگرد اصلی غربیها از تشکیل این سیستم ضربه زدن به حزب‌الله لبنان است.
کد خبر: ۸۷۳۷۷۴۹
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به ابهامات مطرح شده درباره حضور ایران در توافق F.A.T.F، اظهار کرد: این سیستم تحت نظر صهیونیستها و امریکاییها‌ و بسیار خطرناک است. هدف آنها رصد اقتصادی کشورها، فعل و انفعالات تجاری و گردش اعتبارات و قراردادهای اقتصادی آنهاست.

وی افزود: در صورت حضور ایران، اقتصاد کشورمان توسط این سیستم نظارت و پالایش می‌شود و از لحاظ امنیتی خطرات جدی برای نظام متصور است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به تسنیم گفت: در سایه این توافق قرار است ایران عضو کنوانسیون پالرمو شود که هدف اصلی این کنوانسیون مبارزه با جرایم سازمان یافته است، البته شگرد اصلی غربیها از تشکیل این سیستم ضربه زدن به حزب الله لبنان است.

حجت‌الاسلام ذوالنور در ادامه تأکید کرد: آنها با اجرای این توافقات بدنبال این هستند که هیچ کدام از بانکهای ما برای متضرر نشدن معادلات پولی و بانکی جهان، با جریان مقاومت ارتباطی را برقرار نکنند و حزب‌الله لبنان را با این کار تحت فشار قرار دهند.

وی افزود: این موضوع در کمیسیون امنیت ملی مجلس تحت بررسی ویژه قرار می‌گیرد و بدانید هیچ‌گاه نظام از حمایت خود در قبال حزب‌الله لبنان دست بر نخواهد داشت.
ارسال نظرات