خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: یکی از هادیان سیاسی سپاه ولایت تبریز در نشست روشنگری پایگاه امام صادق(ع) این ناحیه گفت: غفلت از جوانان و نادیده گرفتن عظمت و توانایی آن ها تبعات سنگینی برای نظام و کشور دارد.
کد خبر: ۸۷۳۷۷۳۷
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، فاطمه زمانی افزود: اگر نسل جوان که پر از انرژی و استعداد هستند به حال خود رها شوند و در جامعه مورد بی مهری قرار گیرند در جایی دیگر این انرژی را مورد استفاده قرار خواهند داد که چه بسا عمری ندامت و پشیمانی برای خود و خانواده خود به وجود بیاورد.

وی ادامه داد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی با درک اهمیت نسل جوان برای کشور که آینده ساز و موتور محرکه آن هستند برای به تباهی کشاندن و نابودی این سرمایه عظیم از هیچ کاری کوتاهی نمی کنند.

زمانی خاطر نشان کرد: استکبار عاشق چشم و ابروی ما نیستند که با صرف هزینه های بالا فیلم های مختلف با دوبله فارسی برای ایران تولید می کنند بنابراین باید آگاه بود و خطر را حس کرد اگر پدر و مادر امروز برای تربیت فرزندان خود همت نکند و وقت نگذارد ماهواره ها و شبکه های اجتماعی این وظیفه را انجام خواهند داد و فردی باب میل خود برای کشور بزرگ ایران اسلامی تربیت خواهند کرد.

ارسال نظرات