خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا، دهه امامت و ولایت را بهترین فرصت برای ترویج ارزش های دینی و معنویت در جامعه دانست.
کد خبر: ۸۷۳۷۷۳۴
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رجب احمدی این دهه را فرصت مغتنمی برای تبیین و ترویج بیشتر مسئله امامت و ولایت خواند و اظهار داشت: تلاش کنیم تا در این دهه مبانی امامت و عشق به ولایت را ترویج کرده و در راستای شعائر اسلامی حرکت کنیم.

وی بیان کرد: همه مصیبت، گرفتاری و مشکلات ایجادشده در جهان اسلام، فاصله گرفتن از ولایت و عدم اجرای دستورات الهی در خطبه های غدیر است.

این مقام مسئول، تنها راه نجات جامعه بشری را احیای فرهنگ غدیر و زنده نگه داشتن واقعه غدیر دانست.

حجت الاسلام احمدی، با بیان اینکه عید غدیر از بزرگترین اعیاد اسلامی است، تاکید کرد: اهمیت غدیر در این است که امامت و ولایت و فلسفه پیام غدیر، نیاز دیروز، امروز و فردای جامعه بشری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه هجمه های زیادی امروز علیه مقدسات اسلام شکل گرفته، یادآوری کرد: امروز با دلارهای نفتی، وهابیت شکل گرفته و تنها راه قطعی مبارزه با آن، تببین فلسفه غدیر به عنوان عامل وحدت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا واقعه غدیر را سراسر عبرت برای مسلمانان دانست و اظهار داشت: غدیر لزوم و ضرورت امامت و ولایت را برای مسلمانان به خوبی آشکار کرد و امت اسلام باید همواره تابع و مطیع امام و ولی خود باشند.

وی رسیدگی به ایتام، عیادت بیماران و جانبازان، تجلیل از سادات، برگزاری نشست های معرفتی با موضوع ولایت و امامت در همه رده های مقاومت، راه اندازی کارگاه های غدیر، برگزاری همایش های علمی با موضوع غدیر و ولایت با همکاری دانشگاه و حوزه های علمیه، برگزاری مسابقه در زمینه قرآن، نهج البلاغه و خطبه غدیر، برگزاری مسابقه کتابخوانی، برگزاری نشست های علمی و پرسش و پاسخ پیرامون مسایل غدیر را از مهمترین برنامه های اجرا شده در دهه امامت و ولایت برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها