نماینده مردم تبریز در گفتگو با «بسیج»:
سعیدی گفت: فضای مجازی همچون یک اتوبان دو طرفه است اگر به هر طرف این حوزه مانند تهدیدات و فرصت هایش توجه نکنیم قطعاً دچار آسیب ها و مشکلاتی خواهیم شد
کد خبر: ۸۷۳۷۷۱۷
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱

محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با هیئت دولت و هشدار های ایشان درخصوص تهدیدات فضای مجازی بیان داشت: فضای مجازی همچون یک اتوبان دو طرفه است اگر به هر طرف این حوزه مانند تهدیدات و فرصت هایش توجه نکنیم قطعاً دچار آسیب ها و مشکلاتی خواهیم شد.

وی افزود: شورای عالی فضای مجازی باید برنامه ریزی حجیم و محکمی در مدیریت و بومی سازی فضای مجازی ارائه دهد و با توجه به شرایط فعلی فضای مجازی و آسیب های خطرناک آن باید هوشمندانه عمل کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: ما می توانیم با یک برنامه و حرکت خوب، منسجم و حساب شده تبعات خطرناک و مهلک فضای مجازی را به حدأقل برسانیم و حتی در دراز مدت این تبعات و آسیب های ناشی از محتوای فاسد فضای مجازی را به صفر برسانیم.

نماینده مردم تبریز بیان داشت: ورود ما به فضای مجازی بدون آمادگی و آموزش مهارت های لازم در بین جوانان بسیار آسیب زاست، در حال حاضر شاهد استفاده گستره کاربران از این حوزه هستیم اما بدون هیچ فرهنگ سازی و آمادگی؛ لذا مسئولان مربوطه برای این معضل اساسی باید فکری اساسی کنند.

سعیدی در خاتمه با تأکید بر ضرورت راه اندازی شبکه ملی اطلاعات در کشور تصریح کرد: راه اندازی شبکه ملی اطاعات در کشور یک ضرورت جدی است و ما نباید از آن غافل و بی توجه شویم.


ارسال نظرات