خبرهای داغ:
موج تبلیغات فرقه‌ای بنام بعثه صادق شیرازی در مدینه منوره توسط رسانه وابسته به این جریان انحرافی انجام شد.
کد خبر: ۸۷۳۷۶۹۷
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، جریان‌های انحرافی که با هدایت عوامل استعمارگر سعی در تخریب مذاهب اسلامی و بخصوص شیعیان را دارند، همواره با صرف هزینه‌های مالی فراوان در پی این مهم بوده‌اند.

 

در همین راستا معمولاً شبکه‌های این گروه‌های فرقه‌ای با تبلیغات در مورد همین اقدامات، تلاش در جذب مخاطب به‌سوی خود را داشته و با این نمایش رسانه‌ای سعی در موجه نشان دادن فرقه را دارند.

 

یکی از همین بنگاه‌های خبرپراکنی در جریان فرقه‌ای صادق شیرازی، شبکه‌ای بنام مرجعیت است که اهم برنامه‌های خود را در دو محور خلاصه می‌کند، ابتدا بستن نام مرجعیت شیعه به سرکرده فرقه مذکور و در ادامه تبلیغات از اقدامات فرقه و شخص صادق شیرازی است.

 

در کلیه برنامه‌ها مخاطب با فرد و فرقه‌ای روبرو است که همواره به دنبال تبلیغات برای خود بنام دین و اسلام بوده و نام شیعه را یدک می‌کشد.نمایشی از اسلام مطلوب خود جدای از اسلام واقعی و مخلوط با افراط‌گرایی‌ها و بدعت‌های آشکار که چهره‌ای خشن از یک مسلمان و شیعه را در جهان ترسیم می‌کند. همچنین اجرای اعمالی با پوشش فرهنگ و معارف اهل‌بیت علیهم‌السلام که خود جای تأمل دارد.

 

اما به‌تازگی با فرارسیدن موسم حج این جریان فرقه‌ای با حضور در میان حاجیان اهداف خود را دنبال می‌نماید. ناگفته نماند که این اقدامات تبلیغاتی هم در قالب "کتاب‌ها و جزوات ارشادی و تربیتی" در میان حجاج تقسیم می‌شود.

 

در قسمتی از این برنامه تبلیغاتی چنین آمده است:

"برای اجرای هر چه‌بهتر مناسک حج و به دست آوردن منافع دنیوی و اخروی، آنان را راهنمایی می‌کنند و کتاب‌ها و جزوات ارشادی و تربیتی لازم را در اختیار آنان قرار می‌دهند. "

 

ناگفته نماند علاوه بر موارد بیان‌شده در شبکه مرجعیت حتی آدرس مکانی به‌عنوان دفتر فرقه برای مخاطبان معرفی می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها