فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در عملیات کربلای 2 گیلان 198 شهید تقدیم انقلاب کرد گفت: مقام معظم رهبری در خصوص شهدای گیلانی می فرمايند( شهدای گیلانی در عمليلات کربلای 2 کربلای دیگری خلق کردند).
کد خبر: ۸۷۳۷۶۸۹
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار محمد عبدالله پور در همایش تجلی اخلاص که در دهکده ساحلی استان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: امروز همزمان با آغاز عملیات کربلای 2 و شهادت سردار شهید حاج محمود قلی پور است.

وی با بیان اینکه در عملیات کربلای 2 گیلان 198 شهید تقدیم انقلاب کرد گفت: مقام معظم رهبری در خصوص شهدای گیلانی می فرمايند( شهدای گیلانی در عمليلات کربلای 2 کربلای دیگری خلق کردند).

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به سخنان آیت الله آملی در خصوص شهدا گفت: شهید دو کارش پس از شهادت قطعی انجام می شود،جایی که شهید شده آن فضا بواسطه ریخته شدن خون پاک شهدا، مطهر است.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه شهدا گردانندگان واقعی اردوهای راهیان نور هستند گفت: اقدامات فرهنگی در اردوهای راهیان نور بسیار ناچیز است اما از اثر فرهنگی بسیار بالا برخوردار است و این نشان عنایت و توجه شهدا به این اردوهاست.

وی با بیان اینکه کنگره ملی هشت هزار شهید گیلان با هزینه بسیار کمتر از استان های دیگر برگزار شد یادآور شد: شهدا گردانندگان اصلی کنگره ملی هشت هزار شهید استان بودند زیرا هزینه های کنگره با محاسبات دنیوی امکانپذیر نیست.

فرمانده سپاه قدس گیلان شهدای مدافع حرم را از اولیاء الله دانست و افزود: کشور ما بر سر عنایت شهدا استوار است لذا انتقال آرمان های شهدا با اخلاص و عمل به وظیفه از رسالت همه آحاد جامعه است.

 

ارسال نظرات