خبرهای داغ:
فرحبخش:

«ایستاده در غبار» مایه مباهات کشور در اسکار خواهد بود

محمدحسین فرحبخش تهیه کننده و کارگردان سینما معتقد است: اگر «ایستاده در غبار» به اسکار فرستاده شود مایه مباهات کشور خواهد بود چرا که این فیلم تصویر واقعی مقطعی از تاریخ یک کشور است که آرم ولایت را در پرچم خود دارد و نشان امیرالمومنین روی پرچم ایران جلوه گری میکند.
کد خبر: ۸۷۳۷۶۵۷
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدحسین فرحبخش تهیه کننده و کارگردان سینما در گفت و گو با خبرنگار مشرق در خصوص سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع هییت دولت یازدهم، گفت: مقام معظم رهبری مدتهاست که مطالبی را درحوزه فرهنگ تکرار میکنند اما متاسفانه اتفاقی رخ نمیدهد. بحث  جدید صحبت های ایشان این بود که من با فضای بسته مخالفم که این موضوع نباید با ولنگاری فرهنگی قاطی شود.

وی افزود: استنباط من این است که ایشان با بستن تفکر و فضا مخالف هستند و طرفدار آزادی تفکر هستند.

این کارگردان خاطرنشان کرد: باید به بچه حزب اللهی ها و پاکارهای انقلاب بیشتر احترام گذاشت و پای آن ها ایستاد چرا که اینها افرادی هستند که پای نظام ایستاده اند و باید از انها به خوبی استفاده شود و بارها دیده شده که اینها کنار گذاشته میشوند که این موضوع اتفاق بسیار ناخوشایندی است. کشور ما یک کشور محب اهل بیت است و کسی که محب اهل بیت است را باید بیشتر تحویل گرفت چرا که مروج مکتب اهل بیت است.
 
«ایستاده در غبار» مایه مباهات مباهات کشور در اسکار خواهد بود
 
فرحبخش در پایان صحبت های خود با اشاره به حضور فیلم «ایستاده در غبار» در اسکار تاکید کرد: این که این فیلم را معرفی کنند خیلی خوب است اما باید به لابی صهیونیست توجه داشته باشیم . با این وجود به نظرم امسال حتی اگر «فروشنده» را هم بفرستیم، آن را  راه نخواهند داد . فکر میکنم امسال اجازه ندهند فیلمی از ایران در اسکار بالا برود. با این وجود اگر «ایستاده در غبار» به اسکار فرستاده شود مایه مباهات کشور خواهد بود چرا که این فیلم تصویر واقعی مقطعی از تاریخ یک کشور است که آرم ولایت را در پرچم خود دارد و نشان امیرالمومنین روی پرچم ایران جلوه گری میکند. انشالله به حول و قوه الهی این اتفاق خواهد افتاد و به‌زودی هم شاهد احتزاز پرچم حضرت مهدی (عج) در سراسر جهان خواهیم بود.
منبع: مشرق
ارسال نظرات
پر بیننده ها