خبرهای داغ:
وزیر جنگ رژیم جعلی صهیونیستی گفت نقشه خاورمیانه و از جمله مرزهای عراق و سوریه باید تغییر کند.
کد خبر: ۸۷۳۷۶۱۶
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، کیهان در ستون اخبار ویژه خود نوشت:

در حالی که رژیم صهیونیستی محصول تحمیل انگلیس و آمریکا به منطقه غرب آسیاست، آویگدور لیبرمن به رادیو نظامی اسرائیل گفت: نقشه و آینده خاورمیانه با نقشه فعلی آن بسیار تفاوت خواهد داشت.
 
آمریکا با جنگ‌افروزی در افغانستان و عراق و اسرائیل با آتش‌افروزی در مرزهای لبنان و سوریه، از 16 سال پیش تلاش کردند نقشه غرب آسیا را به هم بریزند که با شکست مواجه شدند و پس از آن به جنگ‌های نیابتی در سوریه و عراق و شمال لبنان و یمن روی آوردند.
 
لیبرمن همچنین گفته است: مرزهای بسیاری از کشورهای عربی را یک قرن قبل، غربی‌ها ترسیم کردند. جنگ‌های سالهای اخیر نشان می‌دهد که شماری از این مرزها محکوم به از بین رفتن هستند.
 
وی افزود: مصر همچنان مصر باقی خواهد ماند، چرا که کشوری تاریخی و تغییرناپذیر است. اما قضیه در مورد لیبی تفاوت دارد. لیبی محصولی غربی است که در نتیجه جنگ جهانی اول شکل گرفت. عراق و سوریه نیز وضعی مشابه لیبی داشتند. این کشورها، ملت- دولتهای ساختگی هستند و اکنون ایده‌های غربی در این کشورها محکوم به فرو ریختن هستند.
 
وزیر جنگ رژیم اشغالگر قدس یادآور شد: «شک نکنید که تغییر نقشه خاورمیانه رخ خواهد داد و در واقع مرزهای خاورمیانه از همین حالا تغییر کرده‌اند.»
ارسال نظرات
پر بیننده ها