بشارتی:

كارگردانی نمایش «مثل یه گوله برف كوچیك» قابل تقدیر است

فرهاد بشارتی، بازیگر سینما و تلویزیون، بیان كرد: مهرواره تئاتر ماه این نوید را می‌دهد كه هنر تئاتر در همه جای ایران زنده است و نفس می‌كشد.
کد خبر: ۸۷۳۷۵۸۰
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از حوزه هنری، در جریان برگزاری نمایش‌های مهرواره تئاتر ماه، فرهاد بشارتی، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، به تماشای نمایش «مثل یك گوله برف كوچیك» به نویسندگی و كارگردانی مهرداد هنرمند نشست.


وی بعد از اجرای نمایش، با بیان اینكه در این كار به مقوله مهاجرت پرداخته می شود، گفت: این خانواده بنا بر شرایط زندگی شان در موقعیتی قرار گرفته اند كه آن ها را مجبور به تصمیم گیری‌هایی می كند كه چندان باب میلشان نیست و عواقبی را نیز در پی دارد.

بشارتی اظهار كرد: من فكر می كنم نویسنده به‌خوبی از پس نوشتن این مقطع زمانی از زندگی این خانواده مهاجر برآمده و داستان با فراز و نشیب های خوبی همراه است. نمایشنامه به‌خوبی حس و حال و فضای زندگی این پیرمرد و پسرش و دغدغه های آن ها را به مخاطب منتقل می كند و در ادامه مسیرِ درست نمایشنامه به واسطه طراحی مناسب صحنه و لباس و میزانسن‌های فكر شده، این برش از زندگی را در قالب یك داستان نمایشی جذاب رقم می زند.

این بازیگر همچنین با اشاره به اینكه بازیگران این نمایش بازی خوبی دارند، ادامه داد: كار بخش های فنی هم مقبول است و همچنین كارگردانی این نمایش درخور  تقدیر است. همه این ها دست به دست هم داده اند تا ما با نمایشی قابل قبول مواجه شویم؛ همان طور كه شنیده‌ام، این نمایش قبلا در جشنواره های مختلفی شركت داشته و موفق به دریافت جوایزی در بخش های بازیگری، نمایشنامه و طراحی صحنه و لباس شده است.

بشارتی درباره مهرواره ماه حوزه هنری نیز بیان كرد: مهرواره، یك رپرتوآر از نمایش های موفق است كه در شهرستان های مختلف اجرا شده و ایده بسیار خوبی است. اینكه این نمایش ها از سراسر ایران در این مهرواره شركت دارند این نوید را می دهد كه هنر تئاتر در همه جای ایران زنده است و نفس می‌كشد.

این دانش‌آموخته كارشناسی ارشد بازیگری و كارگردانی در پایان اظهار داشت: به نظر من هر جشنواره و مهرواره ای بضاعت‌هایی دارد كه می تواند همان را در جهت پیشبرد تئاتر كشور خرج كند. در همین مهرواره ماه هم شاهد هستیم كه بچه های شهرستان با چه امكانات و بودجه های اندكی كار می‌كنند و فعال هستند و همین موضوع می تواند مسئولان را به خود بیاورد كه توجه بیشتری به تئاتر شهرستان نشان دهند و در هنگام تخصیص بودجه ها به فكر این گروه‌ها نیز باشند.

گفتنی است نمایش «مثل یه گوله برف كوچیك» تا 12 شهریور 95 در تماشاخانه مهر حوزه هنری اجرا می‌شود. در این نمایش كه مهرداد هنرمند نویسندگی و كارگردانی آن را به عهده دارد، بازیگرانی چون سیدوحید فخر موسوی، مهرداد بخشی، سما استیفا، عارف گمزاد و ناژین چهره سیمین ایفای نقش می كنند. علاقه‌مندان می توانند برای دیدن این نمایش و رزرو بلیت با شماره تلفن‌های 09337763010 و 84172068 تماس بگیرند.

ارسال نظرات