اردوهای راهیان نور دانش آموزی یکی از برنامه های اثر گذار و تربیتی است که همراهی مدیران و مسئولین مدارس در برگزاری اردوها موجب بهبود روند اجرایی امور خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۳۷۵۲۳
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی اردویی سپاه کربلا،  سومین نشست راهیان نور دانش آموزی استان مازندران ، با حضور  مسئول سازمان اردویی سپاه کربلا، معاون پرورشی آموزش و پرورش  مازندران ،مسئول بسیج دانش آموزی، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان و سایر مسئولین به منظور  برنامه ریزی و هماهنگی  نهایی چگونگی برگزاری  اردوهای راهیان نور دانش آموزی غرب و جنوب کشور برگزار شد.

مسئول سازمان اردویی سپاه کربلا در این نشست،  اردوهای راهیان نور دانش آموزی را یکی از برنامه های اثر گذار و تربیتی عنوان کرد و با تاکید بر ضرورت همراهی مدیران و معاونین مدارس در برگزاری اردوهای راهیان نور ، نظارت و ارزیابی برنامه اردوهای راهیان نور را لازم دانست و گفت : ارزیابی فعالیت ها موجب بهبود روند اجرایی امور خواهد شد

سرهنگ دوم پاسدار موقر ضمن اشاره به رعایت نکات ایمنی در هنگام اعزام کاروان‌های راهیان نور، تصریح کرد: در این خصوص باید تمام تدایبر لازم برای سفر بی‌خطر کاروان‌ ها  اندیشیده شود تا آنها سفر خود را به سلامتی به پایان برسانند.

وی در پایان به اثرات معنوی اردوهای راهیان نور بر روی دانش آموزان و خروجی فرهنگی این برنامه ارزشمند نیز اشاره کرد و گفت : ان شاالله در زمینه کار فرهنگی محتوایی برنامه های متعددی در نظر گرفته شده است که با آغاز راهیان نور دانش آموزی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

 در این نشست گزارشی از برنامه های اردوهای راهیان نور بسيج دانش آموزی استان در سال گذشته ارائه و پیرامون برگزاری این برنامه در سال جاری بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها