واکنش نماینده مجلس به روند پرداخت وام های ازدواج در گفتگو با «بسیج»:

بدقولی بانک ها به اعتماد مردم نسبت به نظام ضربه می زند

خدادادی گفت: کارشکنی بانک در ارائه تسهیلات به موقع و اعطای وام ازدواج به جوانان تبعاتی ازجمله کم رنگ شدن اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی را به همراه دارد.
کد خبر: ۸۷۳۷۵۱۹
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶

سلمان خدادادی، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج، با اشاره به پیامدهای کارشکنی بانک برای اعطای وام ازدواج گفت: کارشکنی بانک در ارائه تسهیلات به موقع و اعطای وام ازدواج به جوانان تبعاتی ازجمله کم رنگ شدن اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی را به همراه دارد.

وی افزود: برهمین اساس مردم وقتی می بینند وام ازدواج مصوب شده، دولت هم ابلاغ کرده، مجلس پیگیری می کند ومبلغ 3 میلیون تومان تا 10 میلیون را با شرایط سخت و دشوار می دهند درحالی که همین بانک ها وام های میلیاردی را به راحتی می دهند؛ لذا اعتبار بانک در بین مردم مخدوش و بدبینی در جامعه ایجاد می شود و ضربه ای به اعتماد مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی وارد می کند.نظامی که به وجود مردم زنده است و این ملت در اغلب شرایط سخت در کنار نظام بوده اند و خواهند بود.

خدادادی خاطرنشان کرد: اگر ما نتوانیم معضل ازدواج جوانان را حل کنیم آسیب های متعدد همچون بالا رفتن سن ازدواج و معضلات اجتماعی را به همراه دارد درحالی که بنابر تأکیدات مقام معظم رهبری حل معضلات اجتماعی، وظیفه شرعی و قانونی همگان است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار