نماینده مردم آبادان در مجلس در گفتگو با «بسیج»:
منتخب مردم در مجلس دهم گفت: باید با تولیدی های متخلف که مانتوهای باز و شلوارهای پاره تولید می کنند برخورد جدی شود چرا که اینها مروجان اصلی بی حیایی هستند و دولتمردان باید با آنها مقابله کنند.
کد خبر: ۸۷۳۷۴۷۶
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
غلامرضا شرفی نماینده مردم آبادان در مجلس در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با انتقاد از وضعیت بدحجابی ها و بی حیایی های شدت گرفته در جامعه گفت: بعضی از افراد در جامعه هستند که می خواهند بی قید و بند باشند و مصالح خود را نمی دانند.

وی افزود: اینها می خواهند راحت باشند ولی نمی فهمند که چه طور آسایس و امنیت را از خود و جامعه می گیرند این افراد باید متوجه و متنبه شوند.

شرفی اظهار داشت: عده دیگری نیز هستند که بر اساس الگوهای طراحی شده عمل می کنند و باعث بی حیایی و بی حجابی در جامعه می شوند مثل متولیان پوشاک و لباس و کسانی که شلوارهای فاق کوتاه و مانتوهای کوتاه را رواج دادند.

نماینده مردم آبادان در مجلس تاکید کرد: باید با تولیدی های متخلف که مانتوهای باز و شلوارهای پاره تولید می کنند برخورد جدی شود چرا که اینها مروجان اصلی بی حیایی هستند و دولتمردان باید با آنها مقابله کنند.

منتخب مردم در مجلس دهم تصریح کرد: مسئولان باید تلاش کنند تا جامعه کم آسیب و کم معضلی داشته باشیم و توجه به این نکته ضروری است که اقتدار مسئولان در مورد مسائل فرهنگی بسیار موثر خواهد بود و مسائل فرهنگی را باید به کل جامعه القاء کرد.

ارسال نظرات