خبرهای داغ:
مردمان شهرستان بوکان به عنوان سومین شهر پرجمعیت آذربایجان غربی چندین سال است که از افتتاح پروژه های ملی که پیشرفت بالای 80 درصد هم دارند بی بهره بوده و این مهم بی گمان بی توجهی دولت مردان تدبیر و امید را به این شهر می رساند.
کد خبر: ۸۷۳۷۴۶۲
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، به نقل از کانی پرس؛ هفته دولت در سال 95 نیز به پایان رسید و طبق سوابق سالهای گذشته در این هفت روز شاهد بهره برداری از اقدامات دولت در تمام زمینه ها بویژه عمرانی در سراسر کشور بویدم.

هر چند می توان به یقین گفت در هفته دولت سال جاری که آخرین هفته دولت چهار ساله دولت تدبیر و امید بود میزان افتتاح ها و پروژهای ملی بسیار کم و به ندرت در سراسر کشور اتفاق افتاد ولی این مهم در سومین شهر پرجمعیت آذربایجان غربی بسیار چشم نوازتربود.

مردمان شهرستان بوکان به عنوان سومین شهر پرجمعیت آذربایجان غربی چندین سال است که از افتتاح پروژه های ملی که پیشرفت بالای 80 درصد هم دارند بی بهره بوده و این مهم بی گمان بی توجهی دولت مردان تدبیر و امید را به این شهر می رساند.

پروژه هایی که می تواند بعد از افتتاح محرومیت را از چهره بوکان تا حد زیادی بردارد و رنگ دیگری به زندگی مردم دهد و در راستای اشتغالزایی و افزایش رفاه برای مردم این شهرستان باشد.

مردم بوکان برای سومین سال پیاپی بعد از حضور مدیران دولت تدبیر و امید شاهد افتتاح یا کلنگ زنی هیچ پروژه شاخصی همچون طرح توسعه بیمارستان بوکان، کنار گذر، فاز دوم خط انتقال اب از سد شهید کاظمی به شهر، سیلوی گندم و چندین پروژه دیگر همانند بهره برداری کامل از ورزشگاه 5 هزار نفری نبودند و این در حالی است که در دوران پسا برجام به سر می‌بریم.

دورانی که رئیس دولت به مردم وعده داده بود که با حل شدن و به توافق رسیدن با طرفین مذاکره، شاهد شکوفای کشور در همه زمینه ها از جمله مسائل عمرانی خواهیم بود.

بی گمان 37 پروژه به بهره برداری رسیده در بوکان طی هفته دولت 95 که بسیاری از آنان توسط مردم و سرمایه گذاران بخش خصوصی و خیرین آماده بهره برداری شدند و همچنین چندین پروژه بهداشتی و گاز رسانی به روستا های شهرستان را می توان اوج خدماتی دانست که طی یک سال گذشته در بوکان به انجام رسیده است.

هر چند نباید تنها مسئولان شهرستانی را در این مهم مقصر دانست بلکه همه مدیران ارشد استانی نیز در این کوتاهی ها که نه تنها بوکان بلکه سراسر شهرهای استان را فرا گرفته دخیلند.

امیدوارم طی مدت باقی مانده از زمان چهار ساله دولت تدبیر و امید بخصوص در شهرستان بوکان شاهد افتتاح و بهره برداری از پروژه های باشیم که سال های زیادی است مردم انتظار بهره برداری آنان را می کشند.

همچنین مردم بوکان می خواهند در این چند ماه باقی مانده از دوران چهار ساله دولت تدبیر و امید شاهد کلنگ زنی پروژه های اقتصادی و زیر ساختی در این شهرستان باشند، زیرا مطمئنا همه نیک می دانند در پایان هر دولتی آنچه که در افکار عمومی بیش از هر فعالیت دولت نمایان می شود، اقدامات اقتصادی درجهت رفع مشکلات معیشتی و اشتغال در شهرستان های محروم است.

امروز اگر به افکار عمومی مردم بوکان مراجعه نماییم خواهند گفت که اقدام خاصی را تاکنون از مدیران دولت تدبیر و امید در بوکان شاهد نبودند و نمی توان کارشناسان راقانع کرد که اقدامی درجهت رفع نیازها و مشکلات با وجود تمام پتانسیل ها انجام شده باشد.

در نهایت خود دولت و میدران آن را در بوکان و استان بر این مطلب جلب میکنم که شما باید چشم بینا داشته باشید تا جیب خالی مردم و محرومیت قطب کشاورزی منطقه را ببینید تا در هفته دولت سال 96 شاهد بهره برداری از پروژهای بزرگ و اشتغال زا در این شهرستان باشیم.

هفته دولت تمام شد و تاریخ نظاره‌گر رفتار دولت‌ها است قضاوت خواهد کرد که عملکرد دولت‌ها در پیشرفت و آبادانی بوکان چگونه بوده است.

ارسال نظرات