هفته دولت درحالی در آذربایجان غربی به پایان رسید که جای خالی بسیاری از پروژه های مهم و تأثیرگذار در زندگی و معیشت مردم و اقتصاد استان در آن خالی بود.
کد خبر: ۸۷۳۷۴۶۰
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، هفته دولت درحالی در آذربایجان غربی با افتتاح و بهره برداری ۲۳۱ پروژه آغاز و به پایان رسید که متاسفانه با این عدد قابل توجه و امیدوار کننده حتی یک کار اساسی، اقدامی بنیانی، ابتکاری تاثیرگذار، یا خدمتی در خور شأن مردم و یا اقدامی که باعث شود تعریفی از دولت کرده باشم، صورت نگرفت.

البته اگرچه باید همین عملکردهای صورت گرفته را نیز غنیمت شمرد اما لازم است بار دیگر تاکید شود که با این پروژه ها نمی توان محرومیت را از چهره این استان برداشت و رنگ دیگری به زندگی مردم داد بطوریکه بتوانند در راستای اشتغالزایی و افزایش رفاه مردم منطقه تاثیرگذار باشند.

حال بگذریم از اینکه برخی طرح های اشتغالزا هم که افتتاح شده اند به مدد همین بخش خصوصی بوده و فقط برای بهتر جلوه دادن کار برخی سازمان های دولتی در این ایام توسط دولت به بهره برداری رسیدند و یا بگذریم از اینکه برخی از آقایان فرصت را عنیمت شمرده و برای تبلیغ دولت آینده میتینگ تبلیغاتی به راه انداختند.

حتی اگر از متهم کردن رسانه های اصوالگرا که به گفته برخی ها عامل مغفول ماندن خدمات دولت شده‌اند و نمی گذارند خدمات دولت اصلاً به چشم بیاید نیز بگذریم، بایستی به عرض برسانیم چشمداشت ملت از دولت، خدمت است، پایان دادن به قصه خاک خوردن پروژه های استانی است، اجرای پروژه های ملی که بتواند تاثیر خوبی در روند پیشرفت استان داشته باشد است، باز کردن قفل پروژه های نیمه تمام و غیره است .

در این بین اروم نیوز نیز به عنوان رسانه ای منتقد و دلسوز نظام و انقلاب اسلامی اعلام می کند که آماده انعکاس خدمات دولت است اما به شرطی آنکه آنها نیز دست به کار شوند و وجود منتقدانی همچون ما را قدر بدانند، آن هم نه با تمجید بلکه با کار برای این مردم.

سخن آخر کار از دولت، حمایت رسانه‌ای نیز از ما ،منتقد از این منصف تر؟!

ارسال نظرات