خبرهای داغ:
دفاع امام جمعه میاندوآب از عملکرد شهردار؛

دلواپسان عمران شهری میاندوآب تا دو سال پیش کجا بودند؟/ فضای مجازی معضل شهر ما شده است

امام جمعه میاندوآب گفت: خاصیت میاندوآب این هست که هرکس کار نکند و چاپلوسی کند، محبوب می شود و هر کسی هم تلاش کند، قدم مثبتی برای شهر بردارد، همه علیه او موضع می گیرند و مخالفت می کنند.
کد خبر: ۸۷۳۷۴۵۶
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، به نقل از زرین خبر، حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده در آیین افتتاح پروژه های عمرانی به مناسبت هفته دولت در میاندوآب با بیان اینکه انسان های بی خاصیت همیشه به دنبال چاپلوسی هستند تا کسی به آنها کاری نداشته باشند، اظهار کرد: انسان با خاصیت احتیاجی به چاپلوسی ندارد و همواره به دنبال کار و تلاش است.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه در این شهر با انسان های زحمتکش و باخاصیت مقابله می کنند، افزود: برخی در میاندوآب هستند که نمی خواهند این شهر پیشرفت کند و شب تا صبح در فضای مجازی به دنبال بدبین کردن مردم و تغییر افکار عمومی هستند.

تا دو سال پیش که توسط شهرداری میاندوآب کاری انجام نشده بود، چرا کسی با شهرداری کار نداشت؟

وی گفت: تا دو سال پیش که توسط شهرداری میاندوآب کاری انجام نشده بود، چرا کسی با شهرداری کار نداشت؟ چرا بعد از احداث روگذرها و آسفالت معابر با شهرداری مخالفت کردند؟چرا وقتی پل لیلان چایی راکد مانده بود، کسی به آن نمی پرداخت؟ چون در گذشته شهرداری ها بی خاصیت بودند و کسی به آنها کاری نداشت ولی در دوره فعلی کار انجام شده و همه مدعی شده اند.

حسن زاده تصریح کرد: بنده مخالف انتقاد و نقد کردن نیستم ولی خاصیت میاندوآب این هست که هرکس کار نکند و چاپلوسی کند، محبوب می شود و هر کسی هم تلاش کند، قدم مثبتی برای شهر بردارد، همه علیه او موضع می گیرند و مخالفت می کنند.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه هرکس باید به حقوق و وظایف خود آشنا باشد، اظهار کرد: متاسفانه عده ای حقوق شهروندی را رعایت نمی کنند و وقتی با آنها برخورد می شود، علیه شهرداری موضع می گیرند.

برای تخریب مسئولان تلاشگر لابی و برنامه ریزی می کنند

وی با بیان اینکه عده ای در میاندوآب برای تخریب مسئولان تلاشگر لابی و برنامه ریزی می کنند، افزود: باید از مسئولان تلاشگر و زحمتکش حمایت کرد تا این شهر روند توسعه خود را حفظ کند و اعضای شورای شهر نیز شهردار را خودشان انتخاب کرده اند و حمایت کنند تا کارها پیش رود.

حسن زاده به سفر وزیری به میاندوآب اشاره کرد و گفت: ما در این سفر چیزی برای نمایش و افتتاح به چیزی پروژه های شهرداری نداشتیم و این یعنی شهرداری کار و تلاش می کند و تغییر و تحول در شهر را شاهد هستیم.

فضای مجازی معضل شهر ما شده است

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه برخی از افراد مغرض هستند، تصریح کرد: فضای مجازی معضل شهر ما شده و همه هم کارشناس شده اند و این روند نیز حتی بعد از انتخابات ادامه داشته و عده ای هنوز در فضای تبلیغات انتخاباتی خوابیده اند.

وی با تاکید بر رعایت عدالت و انصاف در اظهارنظر ها و برخوردها، اظهار کرد: باید به دور از اختلاف و با همدلی از دست مسئولان تلاشگر گرفت تا میاندوآب به روند توسعه ادامه دهد.

حسن زاده افزود: شهردار، چهره شهر را عوض می کند و امیدواریم شهری در شان مردم این شهر داشته باشیم.

امام جمعه میاندوآب هم چنین به شوخی گفت: شهردار میاندوآب به شهر روشنایی آورده و باید اسم او را دکتر عبداللهی چراغی بگذاریم.

ارسال نظرات