سردار خرم در مراسم افتتاحیه دوره خط امام بسیج دانشجویی گفت: دشمن اگر موفق به براندازی نشده است اما ناامید هم نشده و استحاله انقلاب اسلامی را دستور کار خود قرار داده بطوری که تنها ظاهری از جمهوری اسلامی باقی بماند.
کد خبر: ۸۷۳۷۴۵۳
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، به نقل از نسل برهان؛ فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی در مراسم افتتاحیه دوره خط امام بسیج دانشجویی با اشاره به جلسات چند ساعته مقام معظم رهبری با دانشجویان گفت: این وقت زیادی که رهبری در مقایسه با سایر قشرها به دانشجویان اختصاص می دهد نشان از اهمیت جایگاه این قشر تاثیرگذار در کشور دارد.

سردار خرم پیرامون ماموریت های بسیج دانشجویی تاکید کرد: خودسازی، سازماندهی و برنامه ریزی مهمترین مبنای کادرسازی نیروی انسانی است و شما دانشجویان بسیجی باید نسبت به آن اهتمام لازم را داشته باشید.

وی اظهار داشت: علی رغم اینکه همه ما شاهد حمله همه جانبه دشمن علیه انقلاب هستیم عده ای می خواهند اینطور القا کنند که دشمن یک توهمی بیش نیست.

وی ادامه داد: براندازی مهمترین هدف آمریکا و لابی صهیونیست از دشمنی با جمهوری اسلامی است که در 37 سال گذشته از هیچ تلاشی برای تحقق آن کوتاهی نکرده است.

خرّم تاکید کرد: دشمن اگر موفق به براندازی نشده است اما ناامید هم نشده و استحاله انقلاب اسلامی را دستور کار خود قرار داده بطوری که تنها ظاهری از جمهوری اسلامی باقی بماند.

فرمانده سپاه شهداء گفت: دوره هایی مثل خط امام و طرح ولایت به خوبی می تواند از استحاله فکری و تحریف انقلاب که توسط دشمنان برنامه ریزی شده است جلوگیری کند چرا که نسل سوم انقلاب نیاز به آشنایی با اندیشه های امام و آرمان های اصلی انقلاب دارد.

خرّم با اشاره به دوقطبی اسلام ناب و اسلام رحمانی تصریح کرد: وقتی مشخص شد ما در مقابل اسلام طالبانی ایستاده ایم و با اسلام داعش مقابله می کنیم، شروع کردند به طراحی جدیدی به اسم اسلام رحمانی.

سردار خرم تحریم های اقتصادی و توطئه های اقتصادی را دیگر تلاش دشمن برای براندازی دانست و گفت: تا وقتی که به منویات مقام معظم رهبری پیرامون تحقق اقتصاد مقاومتی اهتمام لازم را نداشته باشیم این تهدید برای کشور بسیار جدی است.

وی خاطر نشان کرد: دانشجویان عزیز دشمن را بشناسید، تاکتیک ها را بشناسید، در پازل دشمن نباشید و روشنگری داشته باشید و این محقق نمی شود جز با مطالعه و دوره هایی که بسیج دانشجویی برای شما تدارک دیده است بهترین فرصت برای مطالعه است .

فرمانده سپاه شهداء ادامه داد: اداره کشور با شعار نمی شود باید مطالعه داشته باشید و بتوانید برای هر حرفتان استدلال و فلسفه قابل ارائه داشته باشید و البته توجه داشته باشید که این مطالعه با مطالعه روزنامه ای فرق دارد.

ارسال نظرات