خبرهای داغ:
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی گفت: فردا بیش از ۱۰ تن کالای دخانی قاچاق در منطقه ریحان آباد ارومیه امحاء می‌شود.
کد خبر: ۸۷۳۷۴۴۲
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سلیمان علیزاده با اشاره به امحای کالای دخانی قاچاق در ارومیه اظهار داشت: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با لزوم امحای کالاهای قاچاق، فردا بیش از 10 تن کالای دخانی قاچاق در منطقه ریحان آباد ارومیه امحا می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی افزود: در این باره هشت تن توتون به ارزش 150 میلیون تومان، دو تن تنباکو به ارزش 60 میلیون و نیز 500 میلیون کارتن سیگار به ارزش 500 میلیون تومان با حضور مسئولان استانی امحاء می‌شود.

علیزاده تصریح کرد: این برنامه امحاء علاوه بر ارومیه، در روزهای آینده در سایر شهرستان‌های آذربایجان‌غربی همانند خوی و میاندوآب نیز انجام می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه اجناس دخانی قابل امحاء، از سه سال گذشته جمع آوری و به آتش کشیده می‌شوند تصریح کرد: بی‌شک مبارزه با کالای قاچاق بسیار سخت و دشوار بوده و حتی تاکنون سبب شهادت عده‌ای از جوانان این مرز و بوم شده است.

ارسال نظرات