گردهمایی بسیج مداحان ناحیه تکاب به همت کانون بسیج مداحان و با حضور پیشکسوتان و جوانان مداح ، در محل حسینیه سپاه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۷۳۷۴۴۰
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این گردهمایی حاج حسین کاظمی مسئول بسیج مداحان ناحیه گزارشی از فعالیت بسیج مداحان ارائه نمود.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین علی مسلم مسئول دفتر نمایندگی ناحیه تکاب به تبیین وظایف مداحان بسیج پرداخت و انتظاراتی را که مقام معظم رهبری از مداحان اهل بیت(ع) دارد را برشمرد.

مسلم افزود: از دیگاه مقام معظم رهبری مداح یک معلم و یک مبلغ دینی است که گاها مخاطب او را یک روحانی و مهندس زیادتر است و حرف او تاثیر گزاریش مخصوصا در جوانان بیشتراست.

وی گفت: یکی از بزرگترین و تاثیر گزارترین افسران جنگ مداحان اهل بیت(ع) می باشند. مسلم در ادامه افزود : مداحان عزیز ما باید بدور از انحرافات موجود در مداحی در تمام ابعاد که حرف می زنند مطالعه و شناخت داشته باشند. علی الخصوص از تاریخ ائمه اطهار و زندگانی آن بزرگواران.

وی در آخر از مسئول بسیج مداحان خواست تا با برگزاری جلسات دیگر و همفکری و هم اندیشی اعضای این کانون ، به نیازها و آسیب های جامعه مداحان شهر توجه شده و همچنین هماهنگی بیشتر در راستای برنامه ریزی بهتر برای آمادگی به ماه محرم و صفرقدم های مثمر ثمری برداشته شود.

ارسال نظرات