نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان:

باید تمامی افراد جامعه در حفاظت از محیط زیست نقش داشته باشند

باید تمامی افراد جامعه در حفاظت از محیط زیست نقش داشته باشند و زمین را که میراث ملی عمومی است از تهدیدات زیست محیطی حفظ کنند.
کد خبر: ۸۷۳۷۴۳۹
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان در دیدار با مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان ضمن تبریک هفته دولت گفت: باید تمامی افراد جامعه در حفاظت از محیط زیست نقش داشته باشند و زمین را که میراث ملی عمومی است از تهدیدات زیست محیطی حفظ کنند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان اینکه مسئولین باید محیط زیست را جزو اولویت های اصلی خود بدانند، افزود: نقش مسئولین در حفاظت از محیط زیست می تواند مهم تر باشد و باید از جایگاه قانونی خود برای پیشگیری از تخریب محیط زیست نهایت استفاده را داشته باشند.

وی اظهار داشت: همه از مضرات ناشی از تخریب و بحران های زیست محیطی آسیب خواهند دید و باید مشکلات زیست محیطی جدی گرفته شود.

امام جمعه زنجان با اشاره به اهمیت آموزش و اطلاع رسانی در حفاظت از محیط زیست تصریح کرد: اطلاع رسانی عمومی در حوزه محیط زیست زیاد چشمگیر نیست و انتظار می رود مسئولین بویژه سازمان حفاظت از محیط زیست در این حوزه بیش از این فعالیت نمایند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان در پایان خاطر نشان ساخت: زمین به صورت امانت و موقت در اختیار ماست و باید برای نسل های بعدی هم حفظ شود و اگر کوتاهی در حفاظت از آن صورت گیرد مدیون فرزندانمان خواهیم بود.

همچنین مدیرکل حفاظت محیط زیست زنجان در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت محیط زیست استان زنجان نقش روحانیون بویژه ائمه جماعات را در دعوت از مردم به مشارکت در امر حفاظت از محیط زیست مهم و تاثیر گذار دانستند.

گفتنی است، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان به همراه تعدادی از همکاران با حضور در دفتر حجت الاسلام خاتمی ضمن دیدار با ایشان گزارشی از وضعیت محیط زیست استان زنجان ارائه نمودند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار