ماجرای حقوق‌های نجومی در هلال‌احمر در حال تکرار است و داروهای فاسد و دست دلالان در هلال‌احمر مشاهده می‌شود و اگر اقدام لازم در خصوص این سازمان صورت نگیرد مجلس وارد تحقیق و تفحص خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۳۷۴۳۷
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج، غلامعلی جعفرزاده‌ ایمن‌آبادی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (10 شهریور 95) گفت: منافقین دیروز داعشی‌های امروز هستند. الگوی داعش برای قتل عام مردم مظلوم منطقه روش منافقین است.

وی افزود: ما عاملان شهادت 230 هزار شهید جریان تکفیری انقلاب و 8 سال دفاع مقدس را صرفا منافقین می‌دانیم و اینگونه نیست که بگوییم منافقین فقط 17 هزار نفر را به شهادت رساندند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این خائنین مزدور ستون پنجم دشمن و صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها بودند و قطعا می‌بایست به سزای اعمالشان برسند.

جعفرزاده خطاب به رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: اوضاع هلال احمر مناسب نیست. داستان فیش‌های نجومی در هلال احمر در حال تکرار شدن است. افراد چند فیشه در هلال احمر وجود دارند. داروهای فاسد تاریخ گذشته و دست دلالان در هلال‌احمر مشاهده می‌شود.

وی افزود: اگر اقدام لازم در خصوص هلال‌احمر صورت نگیرد مجلس وارد تحقیق و تفحص خواهد شد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.
ارسال نظرات