معاون هماهنگ كننده سپاه استان سمنان كار بايد در مجامع بسيج به صورت عملي پيگيري شود، گفت: ايده پردازي بايد مهمترين هدف از برپايي مجامع بسيج در اقشار مختلف باشد.
کد خبر: ۸۷۳۷۳۷۹
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان، مهدي اصغري در مجمع بسيج حقوقدانان كه با حضور دادستان و قضات و حقوقدانان در مجتمع شهيد دامغانيان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس اين فرموده از رهبر معظم انقلاب با دستمال كثيف نمي شود شيشه را تميز كرد؛ بنابراين بايد گفت فرد آمر به معروف بايد خود انساني سالم باشد.

وي با تأكيد بر اينكه با زور نمي شود امر به معروف كرد، گفت: انسان بايد ابتدا تغيير در رفتار و گفتار را ا ز خود شروع كند تا بتواند در ديگران نيز تغيير است.

معاون هماهنگ كننده سپاه استان سمنان اظهار داشت: بي تفاوتي در جامعه اسلامي نسبت به ديگران معنايي ندارد و بايد گفت هر فردي نسبت به مسائلي كه در جامعه رخ مي دهد بايد احساس مسئوليت كند.

اصغري اظهار داشت: در اجراي امر به معروف بايد همچون آيينه باشيم كه عيوب را بي سر و صدا و رودر رو به انسان مي گويد و گفتن عيوب بايد از روي صفا و صدق و به جهت اصلاح باشد نه با نيت انتقام جويي.

وي با تأكيد بر اينكه بايد بدون مراعات و توجه به جايگاه ها و مقام ها و منصب ها امر به معروف و نهي از منكر كرد، گفت: ‌كسي كه امر به معروف مي كند نبايد ديدگاهي غبارآلود داشته باشد.

معاون هماهنگ كننده سپاه استان سمنان اظهار داشت: بعد از انقلاب دشمنان با حمايت از مزدوران داخلي و خارجي و حمايت جهاني از صدام جنگي هشت ساله را عليه كشورمان به راه انداختند و بعد از آن نيز ايران را در محاصره اقتصادي و تحريم قرار دادند و هدفشان اين بود كه مانع رشد اسلام شوند؛ ولي اين انقلاب آرام آرام به رشد خود در منقطه و جهان ادامه داد و حتي در قلب اروپا و آمريكا نفوذ كرد.

اصغري يكي از مهمترين اهداف استكبار جهاني در رأس آن آمريكاي جنايتكار را از تشكيل گروهك هاي تكفيري همچون داعش را نابودي كشورهاي اسلامي عنوان كرد.

وي اظهار داشت:‌ خروجي برپايي مجامع بسيج بايد ايده پردازي در موضوعات مختلف باشد؛ چرا كه از طريق سيستم هاي اداري نمي توان به ايده ناب دست يافت.

معاون هماهنگ كننده سپاه استان سمنان گفت: مشاركت حداكثري صاحب نظران و انديشمندان جامعه حقوقدانان در پيشبرد همه جانبه اهداف بسيج حقوقداندان، برآورد وضعيت توسط دستگاه قضايي و مراكز حقوقي از ميزان تأثيرگذاري شان در حوزه فرهنگي، اجتماعي، اقتصادي، سياسي و امنيتي در سطح كشور و استان، ايجاد وحدت و هم افزايي فكري جهت تحليل شرايط، تهيه و ارائه راهكار براي تقويت وحدت و انسجام و عمق بخشي و ايجاد رضايت مندي در بين مردم، پرورش كادر تراز انقلاب اسلامي و ارتقاي كيفي مديران، ارتقاي سطح سلامت اجتماعي و كاهش جرايم و دعاوي با آموزش عمومي و توانمندسازي مردم و مشاوره هاي حقوقي از جمله انتظاراتي است كه بسيج حقوقدانان بايد بيش از پيش به آن اهتمام ورزد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها