خبرهای داغ:
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دزفول خبر داد:
معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش دزفول از کسب پنج مقام کشوری توسط دانش آموزان دزفولی در سی و چهارمین جشنواره نخبگان فرهنگی، هنری و قرآنی در چند روز گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۷۲۶۸
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶

به گزارش روابط عمومی بسیج فرهنگیان دزفول به نقل از مهر، علی پورابراهیم ظهر امروز دوشنبه در چهارمین نشست شورای آموزش و پرورش دزفول که در محل این اداره برگزار شد، اظهار کرد: هر ساله در تمام مناطق آموزش و پرورش کشور در رشته های مختلف فرهنگی، هنری، قرآن و معارف در پنج سطح آموزشگاه، منطقه، استان، قطب و کشور مسابقاتی در سطح بالا برگزار می شود.

وی با بیان اینکه شهرستان دزفول در سال گذشته یک مقام کشوری در این مسابقات کسب کرد، افزود: اما در سال جاری این موفقیت به پنج نفر افزایش یافت.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش دزفول گفت: شهرستان دزفول از بیشترین آمار رتبه آوری در جشنواره های فرهنگی کشور نسبت به سایر شهرستان های خوزستان برخوردار است که جای تقدیر دارد.

پورابراهیم ادامه داد: رتبه آوری دانش آموزان دزفولی در مسابقات کشوری با رشته های مختلف این نوید را می دهد که در آینده نیز شاهد کسب افتخارات کشوری بیشتری باشیم.

وی یادآور شد: در این مسابقات کشوری فرهنگی، هنری و قرآنی، مجید شیرویه با کسب رتبه اول کشوری در رشته نقاشی، سجاد سلیمانی نژاد رتبه اول کشوری در رشته تک نوازی موسیقی، یاسین خردمند رتبه دوم تفسیر و معارف قرآن کریم، رضا کافی فر رتبه سوم در رشته نشریه الکترونیک و محمد مالچی رتبه سوم نشریه الکترونیک پنج دانش آموز دزفولی بودند که موفق به افتخار آفرینی شدند.

دراین نشست از پنج دانش آموز مذکور توسط اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان از جمله سرپرست جدید اداره، امام جمعه و معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دزفول با تقدیم لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

از حمید پرتوی پور مربی مجید شیرویه و از علیرضا محبوبیان فر مربی رضا کافی فر و محمد مالچی نیز تقدیر به عمل آمد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها