اگر می خواهید نذری کنید فقط گناه نکنید، مثلا نذر کنید یک روز گناه نمی کنم هدیه به آقا صاحب الزمان(عج) از طرف خودم.
کد خبر: ۸۷۳۷۲۶۶
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، شهید «حجت الاسلام مجید سلمانیان» از شهدای مظلوم خان طومان است که اردیبهشت ماه امسال با نقض آتش بس از سوی تکفیری ها و حمله به منطقه خان طومان به همراه چند تن دیگر از نیروهای لشکر25 کربلا به شهادت رسید و پیکرش در منطقه ماند و در زمره شهدای جاویدالاثر قرار گرفت.

وی متولد سال 1367 و از اساتید حوزه و دانشگاه بود که برای دفاع از حرم عمه سادات راهی کشور سوریه شد.

شهید سلمانیان پیش از عزیمت به سوریه فیلمی از خود به یادگار گذاشته است که وصیت نامه شفاهی شهید محسوب می شود. وی در این وصیت نامه شفاهی عنوان می کند:

اینطور که حواله است، بر نمی گردم. به فضل خدا به زیارت بی بی زینب سلام الله علیها و حضرت رقیه سلام الله علیها می روم، اگر می خواهید نذری کنید فقط گناه نکنید، مثلا نذر کنید یک روز گناه نمی کنم هدیه به آقا صاحب الزمان(عج) از طرف خودم.

یعنی از طرف خودتان عملی را برای سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان(عج) انجام می دهید که یکی از مجربترین کارها برای آقا است. یا اگر می خواهید برای اموات کاری انجام دهید به نیابت از آنها برای تعجیل در فرج آقا امام زمان(عج) نذر کنید.

ان شاالله به حق امیرالمومنین(ع) موفق باشید، شفاعت وعده خداست و شهدا می توانند شفاعت کنند. مامان و بابا غصه نخورند چرا که شهدا «عند ربهم یرزقون» هستند و زنده اند.

داریم آماده می شویم و یکی دو ساعت دیگر بعد نماز راهی هستیم. خدا به چه زیبایی حواله هایش را می دهد، خدا را شاکرم که ما را در این راه قرار داده، اوصیکم بتقوی‌الله.
 
 
 
منبع: دفاع پرس
ارسال نظرات