امنیت در جامعه مسئله بسیار مهمی است که همه نهادهای دولتی ، بسیج وسپاه می توانند با همکاری وهماهنگی ، این امر را محقق کنند همچنین باید علاوه بر امنیت شهرها ومرزها به فکر امنیت روانی جامعه هم بود.
کد خبر: ۸۷۳۷۱۷۲
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج،"سروان شجاعی فر" جانشین پاسگاه سمل در کلاس توجیهی مسائل امنیتی وحفاظتی حلقات صالحین پایگاه شهید محلاتی شهرستان تنگستان(استان بوشهر) گفت:امنیت در جامعه مسئله بسیار مهمی است که همه نهادهای دولتی، بسیج وسپاه می توانند با همکاری وهماهنگی، این امر را محقق کنند همچنین باید علاوه بر امنیت شهرها ومرزها به فکر امنیت روانی جامعه هم بود.

 وی در ادامه گفت: از جمله مسائل بسیار مهمی که باید مردم به خصوص بسیجیان به آن توجه داشته باشند مسئله دوست یابی است، متاسفانه جوانان امروزی با هرکسی به راحتی دوست شده بدون اینکه شناخت کافی از آن نداشته باشند.

جانشین پاسگاه سمل با اشاره به دوست یابی اینترنتی بیان کرد: وجود شبکه های اجتماعی زمینه ای را برای انجام این امر برای جوانان فراهم کرده است، به سادگی فریب دنیای مجازی را خورده و وارد برنامه های از قبل طراحی شده یک سری افراد سودجو می شوند، ما شاهد هستیم که بسیاری از این دوستی ها منجر به فساد، اعتیاد وبسیاری از آفات ومشکلات اجتماعی دیگر شده است.
شجاعی فر، افزود: اگر بسیجیان همکاری خوبی با نیروی انتظامی داشته باشند، می توانیم درپاکسازی کوچه ومحله ها اقدامات جدی انجام دهیم تا امنیت را به جامعه ارزانی کنیم واین مسئله جز با همکاری وهمدلی مردم ومسئولین محقق نمی شود.

 


ارسال نظرات