شاخصه ی مديريت ا قتصاد مقاومتي حفظ منابع موجود و استفاده بهينه از آن است، مازندران كه قطب كشاورزي است به علت كمبود آب، توليدات كشاورزي به 55درصد كاهش يافته و زمين ها خشك شده ا ند؟ به عنوان نماينده كه مي بايست حافظ منابع ملي باشيد چه راهكاري داريد ؟
کد خبر: ۸۷۳۷۱۵۳
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در پی انتشار مطلب توهین آمیز نماینده شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی در خصوص "انتقال آب خزر به سمنان " که موجب جریحه دار شدن مردم سرزمین علویان و ولایتمداران مازندران شد، کمال علیپور نماینده سابق مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار ضمن دعوت نمایندگان به ارتقاء دانش تخصصی برای اظهار نظر در مقام مسئول، پاسخی در این خصوص ارائه دادند که جهت تنویر افکار عام و خاص از حضور خواهد گذشت.

متن این پاسخ به این شرح است:

احتراما" در پاسخ به اظهارات آقاي ابوالفضل حسن بيكي نماينده محترم مردم شريف شهرستان دامغان كه در روز شنبه مورخ : 1395/5/23 در دانشگاه امام حسين در رابطه با ا نتقال آب مطالبي را به علت نداشتن دا نش و تخصص و مهارت لازم در زمينه پروژ ه هاي مهندسي بيان كردند ، ضرورت دارد جهت تذكر جدي به ايشان روشنگري و شفافيت بخشيدن به موضوع و افكار عمومي مطالبي به شرح زير بيان نمايم .
آقاي حسن بيكي در بخشي از سخنان خود گفتند : " آنان كه امروز با انتقال و توليد آب مخا لفت مي كنند ساده لوحان ،وطن فروشان ،قلم به مزدها و فريب خوردگا ني هستند كه پا در جاي موساد و انگليس مي گذارند " و در ادامه بيان داشتند " مخا لفا ن انتقال آب درياي خزر مزدور ووطن فروشند "
جناب آقاي حسن بيكي اكثر مردم شريف استان مازندران در راستاي اعتقاد كارشناسان و متخصصين صاحب صلاحیت با ا نتقال آب درياي خزر به كوير سمنان مخالفند ، و بنا به فرمايشات رهبر عزيز، استان مازندران استان علوي ؛ ولايتمدارو در همه حال حافظ كشور است. شما چگونه آنها را خا ئن ، مزدور ، وطن فروش ، جاسوس ا نگليس و موساد قلمداد مي كنيد ، اين مطالب نسنجيده و توهين شما به مردم يك استان نشانه چيست ؟؟؟به دنبال چه چيزي در اين نوع بيا نات هستيد ؟؟
شما كه ا نتقال آب از خليج فارس را باانتقال آب از درياي خزر يكسان می پنداريد پس مشخص است فرق بين آبهاي آزاد و آب محصور شده دريا چه را نمي دا نيد .و بدون ا تكا به دا نش مهندسي به شعور مردم و دا نش متخصصان امر توهين مي كنيد و آنها را دشمن وطن مي پنداريد . آيا مي دا نيد شركت توسعه منابع آب و نيروي ا يران كه مجري ا نتقال آب خزر است بر سر رودخانه كارون و كشاورزان منطقه در پايين دست سد گتوند چه بلایی آورده است؟ با احداث سد گتوند و اشباع توده نمكي علاوه براز بين رفتن سرمايه هاي ملي چه بحراني را براي رودخانه كارون بوجود آورده است؟كه تا كنون هم لاينحل مانده است.
آيا مي دا نيد بر سر درياچه اروميه و محيط زيست چه آمده است ؟ و براي جبران ا ين اشتباهات بايد چه هزينه هايي بپردازيم تا بخشي از خسارات را كاهش دهيم ؟
تذكر جدي من به شما اين است كه براي تامين منافع شخصي و محلي منافع ملي كشور را به خطر نياندازيد و براي تامين اهداف شخصي به شعور يك استان و كارشناسان توهين نكنيد .يكي از شاخصه هاي مديريت ا قتصاد مقاومتي حفظ منابع موجود و استفاده بهينه از آن است جنابعالي به عنوان نماينده ملت آيا مي دانيد در استان مازندران كه قطب كشاورزي است به علت كمبود آب توليدات كشاورزي به 55درصد كاهش يافته است و زمين ها خشك شده ا ند؟جنابعا لي به عنوان يك نماينده كه ميبايست حافظ منابع ملي باشيد چه راهكاري داريد ؟
در اجراي اقتصاد مقاومتي لازم است با توجه به شرا يط تحريم به استعداد هاي كشاورزي و صنعت گردشگري استان مازندرا ن توجه ويژه نمود و اين مهم مستلزم تامين منابع از جمله آب شرب و كشاورزي مي باشد كه در حال حاضر استان مازندران با مشكل مواجه است و نبايد منابع موجود را حذف و با اجراي پروژه هاي اين چنيني بحران ايجاد نماييم .
اينجانب به عنوان خادم مردم در مجلس نهم شوراي اسلامي ضمن يادآوري فرمايشات مقام معظم رهبري در رابطه با حفظ محيط زيست و اقتصاد مقاومتي برادرا نه به جنا بعا لي توصيه مي كنم كه از اظهارات نسنجيده ، ناروا ، تو هين و اختلاف افكني پرهيز نماييدو به د نبا ل وحدت ملي باشيد .
با احترام كما ل عليپور خنكداري

ارسال نظرات
پر بیننده ها