خبرهای داغ:
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: پرونده منتظری تمام شده بود و اقدامات وی از ذهن مردم پاک شده بود اما با پخش فایل صوتی بار دیگر پرونده و مسئله فراموش شده و ظلم ایشان به نظام و امام خمینی (ره) گشوده شد.
کد خبر: ۸۷۳۷۱۳۷
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام و‌المسلمین عبدالله حاجی‌صادقی در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به جنایات منافقان علیه ملت ایران اظهار داشت: منافقان بدترین خوارج و مفسد بودند، اینکه برخی نمی‌تواند متوجه شوند مقابله با کفر و مقابله با معاند چه تفاوتی دارد در گذشته نیز بوده است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط برخی اشخاص در راستای حمایت از منافقان گفت: امروز برخی در حال احیای منافقان هستند که این اقدام را باید از چشم افرادی دید که فضا را فراهم کرده و به اشخاصی که نسبت به نظام عناد دارند فرصت عقده‌گشایی می‌دهند.

وی با بیان اینکه منافقان ضربات سنگینی به کشورمان زدند اما رأفت اسلامی شامل حال آنها شد، بیان کرد: نظام اسلامی محکومیت کمی برای منافقان در نظر گرفت چون با توجه به جنایات زیادی که انجام دادند بیش از این مستحق مجازات بودند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه بیشترین جفا در قضیه پخش فایل صوتی درباره منافقان به شخص منتظری انجام شد، تصریح کرد: پرونده منتظری تمام شده بود و اقدامات وی از ذهن مردم پاک شده بود اما با پخش فایل صوتی بار دیگر پرونده و مسئله فراموش شده و ظلم ایشان به نظام و امام خمینی (ره) گشوده شد.

وی اظهار داشت: در صدر اسلام برخی نمی‌توانستند متوجه شوند که امام علی (ع) چگونه با خوارج برخورد می‌کنند و قابل هضم نبود، این موضوع از گذشته وجود داشته و مسئله خاصی نیست.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر لزوم تبعیت مسئولان از منویات مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: مسئولان به گونه‌ای عمل نکنند که دشمنان انقلاب جرات پیدا کنند که مرده‌ای را زنده کرده و دست به اهداف خود در راستای مقابله با انقلاب بزنند.
ارسال نظرات