برای وضعيت فعلی، شاخصهای فرهنگ و تفکر بسيج در جامعه پزشکی باید ترسيم شودو برای بالابردن سطح وضعيت فرهنگ سلامت و بهداشت و نهادینه شدن آن در جامعه فعلی بايد برنامه‌ريزی های لازم با همکاری تمامی پزشکان عزیز انجام شود تا بتوانیم همه شاخصهای مربوطه را در سطح مطلوب هدايت کنیم
کد خبر: ۸۷۳۷۱۱۷
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان، نشست کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان زرند با حضور دکتر زنگی آبادی رئیس کانون بسیج جامعه پزشکی زرند  و دکتر آبروش رئیس کارگروه نظام پزشکی ودیگر اعضاء در محل دفترکانون بسیج جامعه پزشکی زرند برگزار گردید .
در ابتدای این جلسه آقای دکتر زنگی آبادی ضمن عرض خیر مقدم و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی باهنر اظهار داشت :  برای وضعيت فعلی شاخصهای فرهنگ و تفکر بسيج در جامعه پزشکی باید  ترسيم شودو برای بالابردن سطح وضعيت فرهنگ سلامت و بهداشت و نهادینه شدن آن در  جامعه فعلی بايد برنامه‌ريزی های لازم با همکاری تمامی پزشکان عزیز انجام شود تا بتوانیم همه شاخصهای مربوطه را در سطح مطلوب هدايت کنیم و درراستای  بهره وری بیشتر همگام با دولت با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم محروم در جهت ارتقاء فرهنگ سلامت و بهداشت از تمامی ظرفیت های موجود استفاده کنیم . وی همچنین زحمات طاقت فرسای جامعه فرهیحته و پرتلاش پزشکی را که همواره ایثارگرانه در خدمت رسانی به آحاد جامعه هست ، را نوید بخش روزهای خوب برای مردم این خطه از میهن اسلامی دانست .
دکتر زنگی آبادی همچنین ابراز امیدواری نمود با احساس مسئولیت در قبال سلامتی مردم و احساس وظیفه برای کمک به استقرار نظام سلامت و بهداشت در جامعه بتوانیم شاهد بهبود و اعتلای برنامه ریزی برای نظام سلامت و تندرستی باشیم .
در ادامه آقای دکتر آبروش رئیس کارگروه بسیج نظام پزشکی زرند : با قدردانی از پزشکانی که در طول سال برای ارائه خدمات درمانی به بیماران با بسیج جامعه پزشکی همکاری لازم رادارند ابراز داشت در حوزه سلامت ما با چالش ها و مشکلات مختلفی روبرو هستیم و بایستی بنحوی مقتضی ضمن دسته بندی مسائل مربوطه در جهت رفع موانع با همکاری نخبگان و فرهیختگان جامعه پزشکی اقدام نمائیم و شکی نیست در جهت افزایش انگیزه خدمت جامعه پزشکی به بیماران نیازمند ، لازم است به سیاست های مدبرانه و برنامه ریزی صحیح در حوزه سلامت توجه ویژه داشت و با آسیب شناسی نقاط ضعف و مثبت کاری نسبت به رفع مشکلات فعلی کمک نمائیم .
دکترآبروش، افزود: بدیهی است که هرگونه حرکت سازنده به مدد کارگروهی و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود امکان‌پذیر خواهد بود . وی درخاتمه خواستار اولویت بندی مشکلات جامعه امروزی شدو از همکاران خواست با ارائه راهکار های علمی و کارشناسی در نشست های آتی کانون بسیج جامعه پزشکی این حوزه را در ارائه خدمت یاری فرمایند .

ارسال نظرات