فرمانده سپاه سروآباد با یادآوری برپایی بیمارستان صحرایی در این شهرستان، تمامی خدمات ارائه‌شده این بیمارستان را رایگان عنوان کرد.
کد خبر: ۸۷۳۷۱۱۳
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ شکیبا سلیمی امروز در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی استقرار بیمارستان صحرایی در شهرستان سروآباد که با حضور مسئولان بیمارستان شهید قاضی سنندج در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، بر ضرورت اطلاع رسانی دقیق و علمی در سطح شهرستان تاکید کرد و گفت: اطلاع رسانی علمی و دقیق از نوع و چگونگی خدمات بهداشتی و درمانی در این بیمارستان در هنگام مراجعه مردم به آن ضروری است.
فرمانده سپاه سروآباد گفت: بسیاری از مردم تصور می کنند در بیمارستان صحرایی عمل های جراعی پیشرفته انجام می شود و زمانی که به بیمارستان مراجعه می کنند، با جواب منفی پرسنل بیمارستان روبرو شده و موجب نگرانی و دلسردی آنها می شود.
وی اضافه کرد: در بیمارستان صحرایی شهید قاضی خدمات بهداشتی و درمانی سرپایی، دندان پزشکی، چشم پزشکی و برخی از خدمات درمانی که نیاز به عمل های پیشرفته نداشته باشد، ارائه می شود.
وی بر ضرورت همکاری همه دستگاه ها و ادارات شهرستان با سپاه تاکید کرد و افزود: هدف اصلی از استقرار بیمارستان صحرایی کسب رضایتمندی مردم و ارائه خدمات با کیفیت بالا به بیماران است و در این راستا همکاری و مشارکت همه دستگاه‌های دولتی شهرستان با سپاه الزامی است.

ارسال نظرات