رئیس بیمارستان شهید قاضی سنندج گفت: سومین رزمایش تخصصی و فوق تخصصی بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان شهدای عرفه از یکم مهرماه تا هفتم مهر به مدت یک هفته در شهرستان سروآباد برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۳۷۱۱۱
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حسین کرمی در حاشیه برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی استقرار بیمارستان صحرایی در شهرستان سروآباد اظهار کرد: سومین رزمایش تخصصی و فوق تخصصی بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان شهدای عرفه از یکم مهرماه تا هفتم مهر به مدت یک هفته در شهرستان سروآباد برگزار می شود.
وی ادامه داد: این بیمارستان در روستای پایگلان از توابع بخش مرکزی شهرستان با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مردم مناطق محروم و مرزی شهرستان سروآباد مستقر می شود.
رئیس بیمارستان شهید قاضی سنندج اضافه کرد: این رزمایش با هفت بیمارستان و در سه استان کردستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی به صورت کشوری برگزار می شود که یکی از این بیمارستان ها بر عهده بیمارستان شهید قاضی سنندج است.
او افزود: در بیمارستان صحرایی شهید قاضی سنندج تمام خدمات درمانی سرپایی و تخصصی و بعضی از عمل های جراحی به صورت رایگان به بیماران و مراجعین ارائه داده می شود.
وی اظهار کرد: علاوه بر خدمات ویزیت و ارائه داروهای لازم، خدمات آزمایشگاهی، رادیولوژی و سونوگرافی نیز به بیماران ارائه داده می شود.
به گفته دکتر کرمی، در بیمارستان صحرایی شهید قاضی متخصص ارتوپدی، متخصص کودکان، زنان و زایمان، متخصص داخلی و بیماری های عفونی، متخصص گوش و حلق و بینی، متخصص مغز و اعصاب، متخصص چشم پزشکی و خدمات الکتیو کودکان وجود دارد.

ارسال نظرات