مدیرعامل سازمان زیبا سازی شهرداری سنندج:

پل‌ها و تقاطع‌های غیرهمسطح سنندج مزین به پرچم ایران اسلامی شدند

مدیرعامل سازمان زیبا سازی شهرداری سنندج عنوان کرد: با نصب۱۰۰ میله فلزی، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بر روی پل های خیابان فردوسی و تقاطع ۲۲ گولان نصب شد.
کد خبر: ۸۷۳۷۱۰۸
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، هه تاو فریدونی صبح امروز در جمع خبرنگاران استان در سنندج یکی از اهداف و برنامه های این سازمان را زیبا سازی و نورپردازی پل ها و تقاطع های سطح شهرذکر کرد و گفت: در این راستا در پل های سطح شهر عملیات نصب تیرهای فلزی برای اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه در مرحله نخست اجرای این طرح میله های فلزی بر روی پل های خیابان فردوسی و تقاطع ۲۲ گولان نصب شد، اظهارداشت: تاکنون ۱۰۰ عدد میله پرچم به ارتفاع ۹ متر بر روی این پل ها نصب شده و پرچم مقدس ایران بر روی این میله ها نصب شده است.

مدیرعامل سازمان زیبا سازی شهراری سنندج ادامه داد: چراغ طلایی به منظور دید و روئیت بهتر این پرچم ها در شب بر روی این میله ها نصب شده است.

فریدونی از دیگر برنامه های این سازمان را نصب میله و پرجم بر روی دیگر پل ها و تقاطع های سطح شهر خواند و گفت: بی شک در مراحل بعدی اقدام به نصب میله و پرچم مقدس کشورمان در سایر نقاط سطح شهر می کنیم که این گونه فضا و محیط شهری را زیباتر کنیم.

وی عنوان کرد: امیدواریم با نصب این میله ها بر روی پل ها و تقاطع ها بتوانیم در فضا سازی محیطی شهر در مناسبت های ملی و مذهبی به نحو شایسته عمل کنیم

ارسال نظرات