فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه برای پاسداری ازانقلاب لازم است بدانیم که کدام تهدید ممکن است بیشتر به انقلاب ضربه بزند، گفت: سلاحی که برای پاسداری ازانقلاب دراختیارسپاه گذاشته شده است، مردم هستند.
کد خبر: ۸۷۳۷۰۷۵
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازگیلان؛ سردار محمدعبدالله پوردر جمع فرماندهانِ حوزه های مقاومت خواهر سراسراستان گیلان با اشاره به اینکه باید تهدیداتی که امروز انقلاب با آن مواجه است، را بشناسیم، اظهارکرد: اگر تلاش اصلی دشمن را تشخیص ندهیم، جهت گیری ما اشتباه می شود.

وی با تاکید براینکه درصورت تشخیص ندادنِ تهدیدها، دچارمشکل می شویم، اعلام کرد:  برای پاسداری ازانقلاب لازم است بدانیم که تهدیدها کجا هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان افزود: اگر در مورد تهدیدات سوال شود، ممکن است تهدیدهایی درزمینه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ذکر شود، که همگی صحیح هم هستند اما باید مشخص شود که کدام تهدید مهم تر وآسیب زننده تر است.

سردارعبدالله پور برلزومِ اولویت گذاری برای مقابله با تهدیدهایِ دشمن تاکید کرد و گفت: کسانی که در حوزه های مقاومت فعالیت می کنند، مانند یک سرباز فی سبیل الله هستند و وظیفه هدایت نیروهای خود را درجهت مقابله با تهدیدها برعهده دارد.

وی با بیان اینکه شکل پاسداری ازانقلاب درزمان های مختلف تفاوت دارد، تصریح کرد: سلاحی که برای پاسداری ازانقلاب دراختیارسپاه گذاشته شده است، مردم هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان سخت ترین کاردرعالم هستی را هدایت مردم دانست و خاطرنشان کرد: خدا این مسئولیت را به پیامبران خود داده است. 

وی با بیان اینکه بعد از تشخیصِ صحیح تهدیدها باید موانع ومشکلات محل خود را که برای انقلاب ضرر دارند، شناسایی کنیم وبرای حل آنها راهکار پیدا کنیم، افزود: ما باید تهدیدها را بفهمیم و تشخیص دهیم و برنامه های خود را مطابق با آن جهت دهی کنیم.

 

 

ارسال نظرات