کنگره ملی علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران بمدت سه روز در رشت آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۸۷۳۷۰۶۸
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶

به گزارش خبرنگار بسیج از گیلان، دکتر احمد رضی در افتتاحییه دومین کنگره بین المللی و چهاردهمین کنگره ملی علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران، ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان داخلی و خارجی این کنگره، میزبانی از این کنگره بزرگ و دارای قدمت را مایه افتخار دانشگاه گیلان دانست.

وی در ادامه کنگره هایی از این دست را فرصتی برای پژوهشگران دانست که بی واسطه با دیگر پژوهشگران و دانشمندان حوزه تخصص خود به بحث و تبادل نظر پیرامون چالش ها و مسائل پیش رو بپردازند و برای یافتن راهکارها ایده پردازی کنند و تازه ترین یافته های خود را ارائه نمایند.

رییس دانشگاه گیلان ابراز امیدواری کرد این کنگره بتواند شعار «تولید دانش بنیان محصولات زراعی و بهره وری آب» را نهادینه کند و زمینه را برای جلب توجه همگان به این موضوعات حیاتی بشر فراهم نماید.

رضی در پایان ضمن تشکر از دست اندرکاران این کنگره به صورت ویژه از دکتر بهزاد قریاضی دبیر علمی و دکتر اصفهانی دبیر اجرایی کنگره تشکر کردند و با قرائت پیام دکتر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به سخن خود پایان دادند.

به گزارش بسیج، دومین کنگره بین المللی و چهاردهمین کنگره ملی علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران ار امروز تا یازدهم شهریورماه جاری در دانشگاه گیلان ادامه دارد.

ارسال نظرات