فرمانده حوزه شهید مدنی(ره) اراک

دیدار با خانواده شهدا روحیه بخش است

فرمانده حوزه شهید مدنی(ره) اراک دیدار با خانواده شهدا روحیه بخش دانست و گفت: اعتلای ارزشهای بلند اسلامی و پاسداری از میراث گرانبهای انقلاب آرمان شهدا بود.
کد خبر: ۸۷۳۷۰۵۹
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ صابر حیدری فرمانده حوزه شهید مدنی(ره) اراک در دیدار با خانواده شهیدان علی حسن لطیفی و محمد ربیع علی‌محمدی ضمن تجلیل از فداکاری‌های شهداء، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های آنان، اظهار داشت: تربیت و ایمان خانواده‌ها در ارتقای ایمان و انگیزه شهداء برای فداکاری و ایثارگری در راه خدا بسیار تاثیرگذار و حائز اهمیت است.

حیدری با تاکید بر اینکه ایمان، صبر و استواری به همراه دارد، افزود: هنگامی که روح انسان به قدرت جاودانه الهی متصل شود، پشتوانه لایزالی را احساس می‌کند و این‌گونه است که می‌توانیم در برابر مصائب و مشکلات، استوار و ثابت‌قدم باشیم و خانواده معظم شهیدان و ایثارگران چنین روحیه ای دارند.

سروان حیدری با تاکید بر اینکه شهداء برای دفاع از دین، ناموس و کشور خود و اطاعت از فرمان امام(ره) به میدان مبارزه با دشمنان شتافتند، گفت: باید شاکر خداوند باشیم که چنین ملت بزرگ و خانواده‌های شهداء را با روحیه‌ای بزرگ به ما عطا کرده است.

فرمانده حوزه شهید مدنی خاطرنشان کرد: مطمئنا امروز اگر خدای ناکرده تجاوز دیگری به کشور از سوی دشمنان پیش بیاید، بیش از دوران هشت سال دفاع مقدس، جوانان کشور سینه خود را برای دفاع از اسلام و کشورشان سپر خواهند کرد.

سروان پاسدار حیدری افزود: امیدوارم بتوانیم راه شهداء، جانبازان و ایثارگران را به خوبی ادامه دهیم و در مسیر خدمت به مردم موفق باشیم.

همچنین مادر شهیدعلیمحمدی ضمن ابراز خرسندی از دیدار با فرمانده حوزه شهید مدنی (ره)، به بیان ویژگی‌های اخلاقی و خاطراتی از فرزند شهیدش پرداخت.

در این دیدار که فرمانده حوزه شهید مدنی، معاون سرمایه انسانی حوزه شهید مدنی و جمعی از بسیجیان را همراهی می‌کرد، فرمانده حوزه شهید مدنی با اهدای لوح تقدیر از مادر شهیدان علیمحمدی و لطیفی تجلیل کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات