با حضور مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور موسسه خیریه جهادی موعود با همت بسیج سازندگی وجهادگران بسیجی درشهرستان زاهدان افتتاح شد
کد خبر: ۸۷۳۷۰۳۳
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان:با حضور مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور،مسئولین استانی،جمعی از خیرین واعضای جهادی  موسسه خیریه جهادی موعود  با همت بسیج سازندگی درشهرستان  زاهدان افتتاح شد.
سردار سرتیپ پاسدار نعمان غلامی در این مراسم با اشاره به این مطلب که افتتاح این موسسه خیریه چشم اندازی روشن از خدمت خالصانه مردم استان نسبت به همدیگر است گفت:مردم سیستان وبلوچستان با این کار جهادی اثبات کردند چون شمع برای مردم ونظام دلسوزی دارند وبا انگیزه ای الهی وآرمانهای بلند که نظام به واسطه آنها به وجود آمده زنده است.
وی با تاکید بر این مطلب که مردم در شکل گیری انقلاب چشم ساری جوشان ومنبع شادابی بوده وهستند بیان کرد:گروههای جهادی با رویکرد مردمی که دست آوردهای آن توسط مردم به وجود آمده وبه سر منزل مقصود رساندند می باشد.
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: مردم در هر عرصه وزمینه ای که ورود پیدا کرده اند شاهکار خلق کرده اند.
وی اظهار داشت:نظام جمهوری اسلامی ایران منشا ایستادگی برای ولایت بوده وتاثیر گزار والگو بوده برای جهانیان که افتتاح این موسسه خیریه نمونه بارزی از این افتخارات است.
وی اذعان داشت:این موسسه که در راستای اجرای کارهای هدف مند وارزشمند تاسیس شده وبا حمایت های مردمی شکل گرفته باید فعالیتهای آن استمرار داشته باشد
 
ارسال نظرات