خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان:

جشن گازرسانی به روستاهای نهاوند مهر ماه امسال برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان در این مراسم گفت: نهاوند اولین شهرستان استان همدان است که مهرماه امسال جشن گازرسانی به تمام روستاهای آن برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۳۷۰۲۰
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، محمد مهدی مهدوی در مراسم افتتاح 8 پروژه گازرسانی به روستاهای شهرستان نهاوند اظهار داشت: شاخص رشد گازرسانی استان از شاخص کشوری بالاتر است .

وی ابراز داشت: نهاوند اولین شهرستان استان است که مهرماه جشن گازرسانی به تمام روستاهای آن برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان ادامه داد: در هفته دولت 42 پروژه در استان همدان به بهره‌برداری رسیده و در 10 روستا نیز پروژه گازرسانی به آنها کلنگ زنی شده که 3 روستای آن در شهرستان نهاوند است.

وی تصریح کرد: 965 روستا در کشور از نعمت گاز برخوردار هستند که 150 روستا مربوط به شهرستان نهاوند است .

مهدوی گفت: 8 روستای شهرستان نهاوند شامل روستاهای عشوند، برجک، بانسره، شادمانه، کنگاور کهنه، دره میرزا، محمدیه علیا و سفلی با 46 هزار و 406 متر شبکه تغذیه و توزیع 520 انشعاب و با اعتباری بالغ بر 3.5 میلیارد تومان که درهفته دولت افتتاح شده اند .

وی تصریح کرد : سه روستای پایانی نیز روستاهای محمودیه، خیرقلی و چشمه کبود هستند با6 هزار و 400 متر شبکه تغذیه و توزیع و 50 انشعاب تا پایان مهر ماه مسال افتتاح خواهند شد .

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان خاطرنشان کرد: 15 روستای زیر 20 خانوار نیز وجود دارد که جمع خانوارهای آنان 600 خانوار است که تا پایان مهر ماه این روستاها نیز گازرسانی خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات