فرمانده مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا(ع):
فرمانده مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا(ع) گفت: انسان بصیر شده راه را کمتر گم خواهد کرد و در زمان فتنه همه موارد را دیده و حق را از ناحق تشخیص می دهد و انسان بی بصیر از همه این ها گرچه تحصیل کرده هم باشد دور خواهد ماند.
کد خبر: ۸۷۳۶۹۹۸
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رضوانشهر، سردار اصغر شکرالهی در یادواره شهدا با عنوان روز ۸ شهریور روز شهرستان رضوانشهر برگزار شد اظهار کرد: یاد و خاطره شهید بخشنده و شهیدان باهنر و رجایی باقی ماندند و روسیاهی برای کسانی شد که دست به چنین اقدامی در جمهوری اسلامی زدند که همچنان دست به توطئه میزنند.

وی تصریح کرد: وجود انسان بهترین چیزی است که دارد و اگر انسان به مرحله ای از بلوغ برسد که جان خود را در راه خداوند بدهد می شود شهیدان رجایی و باهنر.

فرمانده مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا(ع) ادامه داد: ما وارثان خون شهدایی هستیم که برای یک هدف متعال، اهداف شخصی خود را تقدیم خداوند بزرگ کردند.

سردار شکرالهی اضافه کرد: باید از این فرصت بهره ببریم و کسانی که در دفاع مقدس حضور داشتند و آن را درک کردند باید توانایی آموزش و انتقال ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را به نسل دوم و سوم و چهارم داشته باشند.

وی افزود: انقلاب ما بر اساس ارزش های انقلاب اسلامی شکل گرفته است و باید سینه به سینه به نسل های آینده انتقال داده شود.

سردار شکرالهی در پایان با بیان اینکه  کسانی که دفاع مقدس را آفریدند به ارزش های اسلامی پایبند بودند و به آن اعتقاد داشتند تاکید کرد: انسان بصیر شده راه را کمتر گم خواهد کرد و در زمان فتنه همه موارد را دیده و حق را از ناحق تشخیص می دهد و انسان بی بصیر از همه این ها گرچه تحصیل کرده هم باشد دور خواهد ماند.

به گزارش بسیج، روز ۸ شهریور سالروز شهادت شهید بخشنده شهردار فقید بخش پره سر به عنوان روز رضوانشهر نامگذاری شده است.

ارسال نظرات