حسن بهرام‌نیا با بیان اینکه حقوق نجومی‌ها را نباید حلقه مفقوده شوند افزود: تا زمانی که به نتیجه قطعی اعلام نشده و ریشه موضوع به شکل دقیق شناسایی نشده است طبق فرمایشات رهبری به این پرونده مهم پرداخته شود.
کد خبر: ۸۷۳۶۹۷۷
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲

 حسن بهرام‌نیا عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: مکتب اصولی و انقلابی مان اجازه زیاده خواهی به هیچ مدیری را نداده است، برخی در صدد این هستند تا نسبت به پیگیری حقوق‌نجومی‌ها اهمال کاری کنند و تخلفات موجود را محو و از بین ببرند.

وی با بیان اینکه حقوق نجومی‌ها را نباید حلقه مفقوده شوند افزود:  بنابراین لازم است تا زمانی که به نتیجه قطعی درباره دریافت کنندگان حقوق نجومی اعلام نشده است و  ریشه موضوع به شکل دقیق شناسایی نشده است طبق فرمایشات رهبری به این پرونده مهم پرداخته شود.

بهرام‌نیا در ادامه بیان داشت: باید روش و دلایلی که حقوق نجومی‌ها را دامن زده ، ایرادات برطرف شود و پیگیری لازم توسط دستگاه های اجرایی کافی نیست بلکه باید دستگاه‌های قضایی هم پرونده حقوق نجومی‌ها را بررسی و مورد تفحص جدی قرار دهد  تا در کمترین زمان ممکن، اموال تصرفی برگردانده شود.

عضو کمیسیون انرژی خاطر نشان کرد: مجلس هم وارد مبحث پیگیری حقوق نجومی‌ها شده است تا ایرادات قوانین را رفع کند و اختیارات را محدود کند همچنین به طراحی و تدوین چهارچوبی خاص برای پرداخت عدالت حقوقی برآمده است.

وی در خاتمه افزود: حقوق نجومی‌ها  اثرات بسیار نامطلوبی را در اذهان مردم جامعه گذاشته است  و مطالبات مردمی برای تبعیض حقوقی بوده است که حقوق نجومی‌ها تاوان سنگینی را از نظام گرفتند.

ارسال نظرات