مدیر بحران استان بوشهر گفت: آتش سوزی پساب پالایشگاه ششم فازهای ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی تحت کنترل نیروهای امدادی و آتش نشانی منطقه ویژه پارس است.
کد خبر: ۸۷۳۶۹۷۶
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، قاسم قائدی با  اشاره به آتش سوزی در فازهای 15 و 16 پارس جنوبی  اظهار داشت: پس از وقوع آتش سوزی نیروهای امدادی و  دستگاه‌های آتش نشانی به منطقه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه تجهیزات پیشرفته مهار آتش در منطقه پارس جنوبی مستقر است افزود: این آتش سوزی در پساب صنعتی پالایشگاه ششم فازهای 15 و 16  که در آن روغن‌های زائد نگه‌داری می‌شود  رخ داد و هم اکنون با اعزام نیروهای آتش نشانی  این حادثه در کنترل نیروهای امدادی و آتش نشانی منطقه ویژه پارس قرار دارد.

مدیر بحران استان بوشهر با بیان اینکه روند مهار آتش در این منطقه مطلوب است  افزود: با تلاشی که در حال انجام است پیش بینی می‌شود این حریق تا لحظاتی دیگر مهار شود.

قائدی با بیان اینکه این آتش سوزی خطری برای پالایشگاه‌های پارس جنوبی  ندارد، به تسنیم گفت: فعالیت پالایشگاه‌ها روند عادی خود دارند و این حادثه هیچ مشکلی برای این تاسیسات ایجاد نکرده است.

وی با بیان اینکه در این آتش سوزی هیچ تلفات جانی رخ نداد گفت: در نخستین دقایق این آتش سوزی ستاد بحران منطقه ویژه پارس تشکیل جلسه داد و راهکارهای عملی برای تسریع در مهار آتش ارائه شده است.

ارسال نظرات