دوره بازآموزی مربیان امداد و کمک‌های اولیه در در مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۶۹۵۵
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون آموزش وپژوهش جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تثبیت پزشکی مصدوم، مراقبت های پیش بیمارستانی، نحوه انتقال مصدوم، آسیب های شایع در امداد و نجات، تریاژ و روشهای تدریس پیش بیمارستانی از مهمترین محورهای این دوره آموزشی بود.

موسوی با اشاره به اینکه فعالیت‌ مربیان امداد و کمک‌های اولیه از اهمیت زیادی برخوردار هستند افزود: آنها با اکثر مردم در ارتباط هستند؛ آموزش امداد و کمک‌های اولیه در دو بخش آموزش عمومی و همگانی تقسیم می‌شود.

وی تصریح کرد: بخش آموزش عمومی که ۳۵ ساعت زمان می‌برد مربوط به افرادی است که به مراکز آموزشی جمعیت هلال احمر مراجعه می‌کنند؛ همچنین بخش آموزش‌های همگانی که هشت ساعت زمان نیاز دارد، برای آحاد مردم به‌ خصوص دانش‌آموزان است.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان گفت: در این دوره مربیان مطالب امداد و کمک‌های اولیه را با حضور مربیان مجرب مرور می‌کنند و در پایان افرادی که موفق به کسب نمره قبولی شوند، گواهینامه مربوط به دوره را از معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان دریافت می‌کنند.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطر نشان ساخت: دوره بازآموزی مربیان امداد و کمک های اولیه جمعیت هلال احمر استان زنجان در مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان و در دو بخش تئوری و عملی و 2 دوره مجزا ( 27 مرداد و 3 شهریور ) و به مدت یک روز با شرکت 74 نفر خواهر و برادر برگزار شد.

ارسال نظرات