نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری درباره ساختار اداری گفت: ساختار ادارای دارای پیچیدگی، بوروکراسی اداری و زدوبندهای فراوان است که باید اصلاح شود.
کد خبر: ۸۷۳۶۹۴۷
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام  پیش از ظهر امروز در دیدار با معاونان رئیس جمهور اظهار داشت: تا وقتی که بوروکراسی اداری و زدوبندها رفع نشود سیستم اداری از استحکام لازم برخوردار نیست و متزلزل است.

وی با اشاره به ضرورت شکل‌دهی سیستم اداری، اقتصادی، فرهنگی و سیاست خارجه افزود: وقتی که رؤسای قوا همدلی قابل توجه دارند و بنابر گفته خود همچون قبلی‌ها اهل تک‌روی نیستند پس چه بهانه‌ای داریم که مبناسازی انجام نشود؟

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه توده مردم باید اثرات طرح‌های اقتصادی را در زندگی خود مشاهده کنند، اضافه کرد: ممکن است عده‌ای خاص این اثرات را مشاهده کنند اما نباید سرمایه‌گذاری تنها در یک بخش انجام شود زیرا که در این صورت عدالت به‌درستی برقرار نشده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام با ابراز اینکه ترس از این است که تورم چون با اقتصاد روان کنترل نشده آسیب‌زا باشد، خاطرنشان کرد: ضمن کنترل تورم حتماً به روان‌سازی اقتصاد توجه و تورم با اقتصاد روان کنترل شود.

وی با اعلام اینکه رکود در بازار قابل‌توجه است، گفت: در گوشه‌هایی فعال‌سازی انجام شده اما کافی نیست.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در زمینه اقتصادی به‌جای توجه به سرمایه‌گذاری خارجی باید به تولیدکنندگان و صادرکنندگان نیز بها داده شود و نباید کلید اقتصاد به خارجی‌ها سپرده شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام با اشاره به دغدغه‌های حوزه فرهنگی گفت: برجام و مذاکرات نباید ناخودآگاه زمینه نفوذ دشمن را در کشور فراهم کنند.

وی تصریح کرد: در زمینه حقوق‌های نجومی باید شفاف‌سازی انجام شود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در سال‌های گذشته هفته دولت به این شکل برگزار نمی‌شد، گفت: در هفته دولت تمامی وزرا و معاونان آن‌ها در قالب هیئت‌هایی با هدف دیدار، بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف و آشنایی بیشتر به تمامی استان‌های کشور سفر کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام خاطرنشان کرد: رابطه خوب و عمیقی بین دولتمردان و مردم برقرار شده که آثار و برکاتی قطعاً خواهد داشت و تأثیری فوق‌العاده در تصمیم‌گیری و نشاط مردم دارد.

وی با ابراز اینکه دولت در این هفته نسبت به آنچه انجام شده گزارش‌های خوبی از طریق رسانه‌ها منتشر کرده، گفت: قاضی واقعی مردم هستند که باید در جریان امور قرار گیرند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: در فضای امروز کشور مردم براساس واقعیات قضاوت و کمتر تحت تأثیر جوسازی و تبلیغات قرار می‌گیرند.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام با اظهار اینکه کار و تلاش زیادی در دولت یازدهم انجام شده است، گفت: کار باید محتوایی، عمیق و براساس مبنا انجام شود که ممکن است در برخی از جاها کار مبنایی انجام نشده باشد.

ارسال نظرات