خبرهای داغ:
نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد مقاومتی تنها درمان و راه برون رفت کشورهای در حال گذار از مسیر توسعه است.
کد خبر: ۸۷۳۶۹۱۴
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، علی قربانی نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه 9 شهریور) پارلمان اظهار کرد: آنچه در درون کشور موجب آزردگی خاطر دلسوزان میهن می‌شود، اظهارنظرهای جانب‌دارانه و غیر تخصصی در حیطه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی است.

وی به بدعهدی‌های امریکا در برجام اشاره کرد و گفت: نخبگان و صاحب نظران دلسوز جامعه دستاوردهای دولت را کم نظیر دانسته و صبوری دولت را در مناسبات داخلی و خارجی تحسین می‌کنند.

نماینده مردم بجنورد در مجلس خطاب به نمایندگان گفت: مجلس به عنوان خانه ملت و دولت به عنوان منتخب مردم بایستی به وحدت ملی کمک کرده و جامعه را به سمت آرامش، کار و تلاش سوق دهد و زمینه لازم را برای نهیب زدن قانونی به تفرقه‌زنان حوزه‌های مختلف فراهم سازد.

قربانی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری اقتصاد ریاضتی نبوده است، گفت: اقتصاد مقاومتی یک استراتژی خاص بود و تنها نسخه درمان و برون‌رفت کشورهای در حال گذار از مسیر توسعه است.

نماینده مردم بجنورد در مجلس به مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و گفت: برجام نشان داد که می‌توان بر اساس منافع مشترک و احترام متقابل به توافقی ارزشمند دست یافت.

قربانی با بیان اینکه برجام توانسته حقانیت مردم ایران را به اثبات برساند، تصریح کرد: اگر چالشی هم بر سر اجرای برجام است محصول بدعهدی طرف مقابل و لابیهای رژیم صهیونیستی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها