خبرهای داغ:
مسؤول حفظ و نشر آثار دفاع مقدس سپاه استان قم خبر داد؛
جلسه ستاد بزرگداشت سی ‌و ششمین هفته دفاع مقدس با هدف تنظیم ساختار برنامه‌ها و اعلام مراسم‌های نهاد‌های مختلف در هفته دفاع مقدس صبح امروز با حضور مسؤولان سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف در تالار امام جواد(ع)‌ استانداری قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۶۸۹۹
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، جلسه ستاد برنامه‌ریزی برگزاری سی‌ و ششمین بزرگداشت هفته دفاع مقدس با هدف تنظیم ساختار برنامه‌ها و اعلام مراسم‌های نهاد‌های مختلف در طی هفته دفاع مقدس در سال جاری، پیش از ظهر امروز با حضور مسؤولان سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف در تالار امام جواد(ع)‌ استانداری برگزار شد.

احمد حسینی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم در ابتدای این جلسه اظهار کرد: فراموشی و تحریف دو تهدید برای دفاع مقدس به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه دشمن تمام تلاش خود را به کار بسته است تا دفاع مقدس یا تحریف شود یا به فراموشی سپرده شود، افزود: تلاش برای زنده‌نگه داشتن اصل ارزش‌های دفاع مقدس وظیفه عمومی است.

وی عنوان کرد: دفاع‌مقدس به یک طیف خاص تعلق ندارد بلکه متعلق به همه ‌طیف‌ها، ‌افکار و اقشار جامعه است.

حسینی ادامه داد: شعار محوری هفته دفاع مقدس در سال «اقتصاد مقاومتی،‌ اقدام و عمل «ما آماده‌ایم» است.

مهدی عباسی، مسؤول حفظ و نشر آثار دفاع مقدس سپاه امام علی‌ بن‌ ابی طالب‌(ع) قم نیز در ادامه این جلسه با اشاره به برنامه‌های کمیته نیروهای مسلح در ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: رژه نیرو‌های مسلح در بلوار پیامبر اعظم در صبح روز 31 شهریور ماه سال جاری، برپایی نمایشگاه یاد یاران با موضوع دفاع مقدس، مشارکت نیرو‌های مسلح در مراسم عطر ‌افشانی قبور مطهر شهدای گلزار شهدای قم که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران قم برگزار خواهد شد، برگزاری برنامه پیاده‌روی خانوادگی با همکاری اداره ورزش و جوانان در صبح روز جمعه، دوم مهر ماه سال جاری و حضور یکپارچه نیروهای مسلح در نماز جمعه مقارن با هفته دفاع مقدس، از جمله برنامه‌های ستاد نیرو‌های مسلح در طی هفته دفاع مقدس است.

دبیر کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس قم افزود: سپاه امام علی‌ بن‌ ابیطالب(ع) برای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های سی و ششمین بزرگداشت هفته دفاع مقدس، با سایر ارگان‌ها همکاری لازم را خواهد داشت.

رسول موسوی نژادیان سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم نیز در ادامه این جلسه ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته دولت، اظهار کرد: شهرداری قم فضاسازی و مدیریت فضای تبلیغاتی شهری در هفته دفاع مقدس را انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: کمک به برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس و ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان قمی در طی هفته دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های شهرداری در سی و ششمین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس است.

وی با اشاره به برگزاری هر ساله نمایشگاه دفاع مقدس توسط نهاد‌های دولتی در طول هفته دفاع مقدس، عنوان کرد: نمایشگاه دفاع مقدس در قم دچار تکرار شده است؛ نیازمند نوآروی در راستای به روز‌رسانی بخش‌های مختلف این نمایشگاه هستیم تا بازدیدکنندگان، به ویژه نوجوانان و جوانان جذب فضا و محتوای نمایشگاه شوند.

در این جلسه معاونان استاندار و مدیران برخی از دستگاه‌های اجرایی به بحث و تبادل نظر در خصوص چگونگی برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس پرداختند.

ارسال نظرات