فرمانده قرارگاه رزمایش شباب سپاه کربلا در گفتگو با بسیج:
فرمانده قرارگاه رزمایش شباب سپاه کربلا از موفقیت و کسب عنوان نخست مازندران در اجرای رزمایش هماهنگ شباب در بین سپاه های کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۶۸۸۲
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹
 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار حسین محمدرضایی فرمانده قرارگاه رزمایش شباب سپاه کربلا در گفتگو با خبرنگار بسیج این سپاه با اعلام اینکه تا عصر امروز مرحله سوم رزمایش هماهنگ کشوری شباب هم پایان می گیرد گفت:  در دو مرحله انجام گرفته ی رزمایش شباب، الحمدالله مازندران در سطح سپاه های اجرا کننده، موفق به کسب عنوان برتر  شده است.
 فرمانده قرارگاه رزمایش شباب سپاه مازندران اظهار کرد: رزمایش هماهنگ کشوری شباب طی روزهای هفتم و هشتم شهریور پیگیری شد و با پشت سر گذاشتن دو مرحله توانستیم به نتایج دلخواه برسیم که نا گفته نماند مازندران، با حضور حداکثری و تلاش و جدیت در این امر طی دو مرحله رزمایش به موفقیتهایی دست یافت و مرحله سوم آن هم امروز  نهم شهریورماه در حال عملیات است.
  محمدرضایی با تشریح مراحل رزمایش افزود: در مرحله اول و در واقع روز اول رزمایش نیروهای فنی شباب  با حضور به موقع،  ضمن اتصال رده ها به شبکه  شباب، دریافت نرم افزار، فرایندارسال به سامانه و عملیات ثبت در سامانه را بخوبی انجام دادند.
 وی از کسب عنوان نخست سپاه کربلا در اولین مرحله رزمایش هماهنگ کشوری شباب  یاد کرد و ادامه داد: روز یا مرحله دوم  رزمایش شباب با انجام برنامه هایی چون فرایند ارسال به سامانه و فرایند مکاتبات در سایت های سطح کشور و استان پایان یافت که مازندران در این مرحله هم توانست مقام دوم  را از آن خود کند.
جانشین فرمانده سپاه کربلا اتصال کلیه رده ها به شبکه اجتماعی سروش و سلام را از سومین  و آخرین مرحله رزمایش هماهنگ کشوری شباب برشمرد و بیان کرد: در رزمایش شباب مازندران قریب به 1800 نقطه هدفگزاری شد که با حضور مسئولین امر  می توان اذعان کرد بالغ بر 95 درصد هدف محقق شد و 5 درصد مابقی به دلیل اشکالات فنی  سیستم قادر به همراهی نشدند.
 این مقام مسئول موفقیت  مازندران در دو مرحله  انجام شده رزمایش را مرهون جدیت و تلاش مسئولین مربوطه  دانست و تاکید کرد: ایجاد قرارگاه رزمایش شباب در مازندران و انجام مراحل فنی در طی 20 روز گذشته قبل از آغاز رزمایش کشوری شباب موثر واقع شد و امروز این آمادگی استان ما را در مقام برتر قرار داد. 
 وی این موفقیت را به پاس بازرسی های بی وقفه مسئولین شباب سپاه کربلاطی 20 روز در بازدید از 1800 نقطه استان دانست و از پیگیری و حمایت فرمانده سپاه کربلا، تلاش و جدیت پرسنل زحمت کش و آمادگی نیرو ها در سراسر استان مازندران تقدیر و تشکر کرد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها