حمیدرضا
جانشین فرمانده سپاه استان ایلام:
جانشین فرمانده سپاه استان ایلام گفت: 53 طرح اقتصاد مقاومتی در شهرستان سیروان در سال 95 اجرایی خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۷۳۶۸۵۲
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ عبدالصاحب طهماسبی جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و بررسی صنایع تبدیلی در جمع مسئولین ادارات و جمعی از باغداران شهرستان سیروان اظهار کرد: باید به اقدام و عمل اقتصاد مقاومتی توجه کرد و اقتصاد مقاومتی را محور کار خود قرار داد تا آن را به سرانجام برسانیم.

وی نیاز کشور را اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: وقتی کشوری مورد تهدید و تحریم است، با اجرای اقتصاد مقاومتی و بومی سازی دیگر وابسته یا آسیب پذیر نیست.

سرهنگ طهماسبی با اشاره به اینکه ما اقتصاد مقاومتی ای در کشور می خواهیم که با هیچ بادی به لرزه در نیاید؛ ابراز کرد: همان گونه که با رو نمایی از برخی دستاورد های ما دشمن لرزید و با زانو زدن پای میز مذاکره نشست؛ می توانیم صنعت های دیگر را نیز اجرایی کنیم.

جانشین فرمانده سپاه استان ایلام تصریح کرد: صنعت هسته ای در ایران بومی شد و دشمنان با مشاهده پیشرفت های ما در زمینه نانو تکنولوژی و پرتاب ماهواره به فضا ، نقطه زنی موشک های تواناییهای ما را درک کردند.

وی گفت: ما در طول تاریخ نشان داده ایم که کمتر از کشور های صنعتی دیگر نیستیم و تاکنون به هرچیزی که خواسته ایم رسیده ایم و دانشمندان و جوانان ما می توانند که فناوری های دیگر را همچون دانش هسته ای را بومی کردند.

سرهنگ طهماسبی بیان داشت: باید با اجرای صنایع تبدیلی از فساد محصولات کشاورزی جلوگیری کرد و با مرغوب ترین محصولات آن را توسعه داد.

وی افزود: تعدد تولیدات مانع کسب دیگران نمی شود و ممکن است این حرکت به قطب کشوری تبدیل شود.

جانشین فرمانده سپاه استان ایلام تاکید کرد: 53 طرح اقتصاد مقاومتی برای شهرستان سیروان در سال 95 اجرایی خواهیم کرد.

وی گفت: 7 باب منزل مسکونی در روستا های شهرستان سیروان برای مددجویان کمیته امداد در حال ساخت داریم.

سرهنگ عبدالصاحب طهماسبی در آخر بیان کرد:631 مسکن برای محرومین در کل استان ایلام در دست ساخت است که بخش اعظمی از این منازل را در هفته دفاع مقدس به مردم تحویل خواهیم داد.

ارسال نظرات