خبرهای داغ:
جوان مومن و با اخلاص می‌تواند از اسلام از فضایل و ارزشهای اسلامی دفاع کند و لذا امر به معروف و نهی ازمنکر کنید.
کد خبر: ۸۷۳۶۸۰۳
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری  بسیج در قزوین، مقام معظم رهبری در کتاب واجب فراموش نشدنی تاکید کرده‌اند، امر به معروف و نهی ازمنکر را اقامه کنید،نگذارید در جوامع جوان چه در مدرسه ها و چه در دانشگاه ها کار به فساد بکشد، این مراکز برای دشمن هدف است بدانید که نسل جوان این جامعه و این ایران اسلامی زنده است دشمن هم این را بداند با بودن شما جوانان مومن حجت برما تمام است.

*واعظ من نفسه

هر کس باید واعظ خود باشد خود را مراقبت کند،لز تخطی خود مانع شود امر به معروف و نهی ازمنکر هم بکند که آن امر خود به معروف و نهی خود از منکر و موعظه کردن خود بر امر و نهی و موعظه دیگران مقدم است،این همان تقوای الهی است که از ما خواسته اند تقوا را مراقبت کنیم و به یکدیگر توصیه نمائیم.

*نمی‌گویم خودمان که کاملا اصلاح شدیم بعد به اصلاح مردم بپردازیم

باید درون خودمان را اصلاح کنیم،اصلاح دائمی جز وظایف دائمی ما است باید بدانیم درون را چه جوری اصلاح کنیم؟ در وهله اول رابطه خودمان را با خدای متعال درست کنیم،بعد به اصلاح مردم بپردازیم که حالا ممکن است به این آسانی هغا هم به دست نیاید بطوری که وقتی شروع به اصلاح خود کردیم اصلاح جامعه هم برای ما آسان خواهد شد.

*عدم دلبستگی به دنیا مقدمه دفاع از فضیلت‌ها

دشمن از راه اشاعه فرهنگ غلط فرهنگ فساد وفحشا سعی می‌کند جوانهای ما را  از ما بگیرد، کاری که دشمن از لحاظ فرهنگی می‌کند، یک تهاجم فرهنگی بلکه شبیخون فرهنگی است،جوان مومن و با اخلاص می‌تواند دفاع کند از اسلام از فضایل و ارزشهای اسلامی و لذا امر به معروف و نهی ازمنکر کنید.

*جوان حزب اللهی باید باهوش باشد

جوان حزب اللهی باید باهوش باشد و چشمهایش را باز کند و نگذارد کسی در صفوف او رخنه کند و به نام امر به معروف و نهی ازمنکر فسادی ایجاد نماید که چهره حزب اللهی را خراب کند،باید باهوش باشند چرا که یک عده عناصر بدلی و دروغین با نام اینها در گوشه ای فسادی ایجاد می کنند تا ذهن مسئولین را نسبت به نیروهای مومن و حزب اللهی و مردمی چرکین کنند،مراقب باشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها