مسئول سیاسی سپاه استان البرز دولت شهید رجایی را به عنوان یک شاخص معرفی کرد و گفت: می توانیم با الگو گرفتن از دولت شهید رجائی به مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت کنیم.
کد خبر: ۸۷۳۶۷۸۳
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵
سرهنگ پاسدار محمد حسین گودینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کرج ضمن تبریک هفته دولت اظهارداشت: هر دولتی که بخواهد افتخارات و خدمت های خود را بیان کند، باید دولت خود را با دولت شهید رجائی مقایسه کند، و در عمل باید وسط میدان قرار بگیرد تا ببیند فاصله اش با دولت شهید رجائی چه مقدار است و هر چه به او نزدیک تر بود انقلابی تر است.

وی دولت شهید رجایی را به عنوان یک شاخص معرفی کرد و افزود: می توانیم با الگو گرفتن از دولت شهید رجائی به مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت کنیم.

مسئول سیاسی سپاه استان البرز با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: دولت مردان رضای خداوند را در انجام کارها در اولویت قرار دهند و صرفا کار ها به خاطر جمع آوری رای در انتخابات آینده نباشد، دولت باید این یک سال باقی مانده را غنیمت شمارد و به مردم خدمت کند.

وی بدعهدی آمریکا در ایران را دارای سابقه دیرینه دانست و تصریح کرد: آمریکایی ها بیش از نیم قرن است نسبت به جمهوری اسلامی ایران بدعهد و بدقول بوده اند، ایران را تحقیر کرده اندو بارها با جمهوری اسلامی ایران و حتی قبل از آن در زمان شاه با ملت برخورد کرده اند.

وی با بیان اینکه باید در مقابل بدعهدی و بد قولی آمریکا مقابله به مثل شود ادامه داد: اگر آمریکا به ما تعهد و قولی داده است و به آن وفا نمی کند باید ما هم به عهد خود وفادار نباشیم .

سرهنگ پاسدار محمد حسین گودینی با یادآوری فسلفه برجام وسه سال مذاکرات سنگین که هزینه های هنگفتی برای جمهوری اسلامی ایران در بر را پذیرش تعهدات و رفع تحریم ها عنوان کرد و گفت: آمریکا بلافاصله پس از برجام تحریم های ایران را لغو نکرد بلکه تحریم های بیشتری را علیه ایران وضع کرد.

وی با بیان اینکه واکنش دولت در مقابل بدعهدی و دروغگویی آمریکا باید مناسب، انقلابی ودر شان ملت ایران باشد عنوان کرد: ملت ایران در طی این سال ها بارها آمریکا را تحقیر کرده است و آمریکا می خواهد با این کار از ملت ایران انتقام بگیرد، اما دولت باید به بهترین نحو در این مسئله ورود کرده و جواب این دولت عهد شکن را بدهد.

مسئول سیاسی سپاه استان البرز فیش های نجومی را قصه ای غصه دار برای انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: کشوری که به گفته خود دولت حدود 7-6 میلیون بیکار وحدود 17-15 میلیون مجرد دارد آیا شایسته است با این وضعیت یک عده ماهی 60-50 میلیون و یا بیشتر از بیت المال حقوق دریافت کنند؟ کشوری که امکانات زیادی دارد وهمه آنها تنها در اختیار یک قشر خاص قرار بگیرد؟

سرهنگ پاسدار محمد حسین گودینی؛ با اشاره به قول های دولت در تغییر وضعیت معیشت و اقتصاد ملت قبل از انتخابات بیان داشت: متاسفانه قول های ریاست جمهوری اثری نداشت، بلکه آن درآمدی هم که کشور دارد به صورت مستقیم به جیب افرادی وارد می شود که دلبستگی زیادی به انقلاب اسلامی ندارند، لذا بحث فیش های نجومی و اموال بیت المال که به ناحق به جیب عده ای می رود و باید پیگیری شود.

وی قوه قضائیه را دادستان انقلاب اسلامی و مدعی بیت المال دانست و افزود: قوه قضائیه مدعی 8-7 میلیون انسان شریف بیکار در این کشوراست و باید به این قضیه ورود کند و متاسفانه هنوز علت تعلل این قوه مشخص نشده است.

مسئول سیاسی سپاه استان البرز گفت: مدیرانی که حقوق های نجومی دریافت کرده اند باید بیایند و توضیح بدهند که چه کاری برای جمهوری اسلامی کرده اند و چه گلی به سر کشور زده اند؟چه امتیازی در مدیریت دارند که خود را لایق می دانند که اینگونه بی مهابا از بیت المال به نفع خود برداشت کنند؟

سرهنگ پاسدار محمد حسین گودینی با بیان اینکه قوه قضائیه در راس همه دستگاه ها قرار دارد تاکید کرد: این قوه باید با کسانی که این اجهاف را در حق بیت المال کرده اند برخورد کند.

وی شهدا و مدافعان حرم را ذخائر انقلاب معرفی و تصریح کرد: کسانی که برای این نظام و کشور جان می دهند و وقت می گذارند، و سرمایه زندگی شان که در راس همه آنها جان خودشان است در راه انقلاب تقدیم میکنند ذخائر انقلاب هستند نه کسانی که دلبستگی به این نظام ندارند و برداشت های میلیونی از بیت المال می کنند.

سرهنگ گودینی سخنان رهبری در مورد حقوق های نجومی را حرف دل همه اقشار ملت ایران دانست و خاطر نشان کرد: همه وظیفه دارند در راستای منویات مقام معظم رهبری ورود کنند، خواسته های ایشان را در این مورد پیگیری کنند و به سرانجام برسانند، و اگر فرمان رهبری زمین بیفتد و دچار فراموشی و غفلت شود آسیب هایی که به نظام جمهوری اسلامی ایران وارد می شود قابل جبران نخواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها