خبرهای داغ:
امام جمعه اهل تسنن ارومیه تأکید کرد:

فاجعه منا نمونه ای از بی لیاقتی آل سعود/ دولت های اسلامی بطور جد پیگیر احقاق حق خون شهدای منا باشند

امام جمعه اهل تسنن ارومیه گفت: مسولان کشور بایستی بطور جد پیگیر احقاق حق خون این شهدا باشند.
کد خبر: ۸۷۳۶۷۷۲
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، ماموستا عبدالقادر بیضاوی با اشاره به در پیش بودن سالگرد فاجعه منا و شهادت صدها تن از هموطنانمان در این حادثه، اظهار داشت: این فاجعه نمونه ای از بی لیاقتی آل سعود بود که نشان داد شایستگی اداره حرمین شریفین را ندارد.

وی پیشاپیش سالگرد وقوع این حادثه غمناک را به خانواده های شهدای منا تسلیت گفت و افزود: مسولان کشور بایستی بطور جد پیگیر احقاق حق خون این شهدا باشند.

امام جمعه اهل سنت ارومیه افزود: البته مسولان کشور ما تلاش می کنند اما جای تاسف است که چرا دولت های اسلامی دیگر که آنها نیز شهدای بسیاری در این فاجعه داشتند نسبت به برخورد و پیگیری این موضوع سستی می کنند.

ماموستا بیضاوی با تاکید بر لزوم بازنگری درخصوص مدیریت امور حج اظهار داشت: حرمین شریفین متعلق به جهان اسلام است و اداره آنها نیز باید به دست دولت های اسلامی صورت بگیرد.

وی در پایان بار دیگر ضمن محکومیت فاجعه خونین منا آن را داغ بزرگی بر پیکره جهان اسلام دانست و گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری"این حادثه به هیچ وجه نباید فراموش شود و دستگاه دیپلماسی و سازمان حج موظف هستند که این موضوع را به صورت قاطع دنبال کنند".

ارسال نظرات