خبرهای داغ:
مراسم بزرگداشت شهدای هفته دولت در شهرستان سلماس با حضور اعضای شورای تامین و جمعی از نیرو های نظامی و انتظامی در مسجد جامع شهرستان سلماس برگزار شد .
کد خبر: ۸۷۳۶۷۶۴
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سید محمد موسوی امام‌جمعه شهرستان سلماس در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت گفت: این دو با خون خود حقانیت خود را به اثبات رساندند و خداوند این دو را به عنوان قربانی برای دین خود قبول کرد .

وی بازخوانی زندگی شهیدان رجایی و باهنر را موجب بازتولیدی برای مسئولین فعلی خواند و خاطرنشان کرد: شهیدان رجایی و باهنر چهره‌ای پر جاذبه از مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی ارائه کردند و تابلو شدند و برای همیشه تابلو ماندند؛ لذا پس از واقعه شهادت ایشان یک هفته به عنوان هفته دولت معرفی شده است .

موسوی با توصیه به دولتمردان جهت اینکه در هفته دولت ابتدا به حساب خود رسیدگی کرده و سپس مانور تبلیغاتی داشته باشند گفت: دولتمردان پیش از اینکه کارهای کم و زیاد خود را به مردم عرضه کنند ببینند بر سر چه سفره‌ای نشسته‌اند و آیا تناسبی با شهیدان رجایی و باهنر دارند یا ندارند؟

وی با اشاره به ویژگی‌های زندگی شخصی و اعراض شهید رجایی از تجملات اظهار داشت: شهید رجایی وقتی به سازمان ملل رفت با قدرت برای ما عزت به همراه آورد و هیچ جای سخنان او انفعال نبود؛ او در برابر استکبار و زورگویان غرب آنچنان شیر و شجاع بود که گویا اصلا در آنها قدرتی نمی‌دید .

امام جمعه شهرستان سلماس با اشاره به اینکه آنچه می‌ماند کار برای خداست، گفت: آنچه برای خود و در زمینه گسترش نفوذ خود انجام دادید همه را از دست دادید اما آنچه برای خدا انجام دادید برای شما باقی می‌ماند .

ارسال نظرات