خبرهای داغ:
امام جمعه موقت بوکان:

مردم ایران اسلامی شایسته خدمت هستند

امام جمعه موقت بوکان گفت: انتظار می رود که دولتمردان با تلاش بیشتر سبب توسعه شهرستان و استان و کشور شوند چون این مردم شایسته خدمت هستند .
کد خبر: ۸۷۳۶۷۵۷
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، امام جمعه موقت بوکان ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و تبریک این هفته، اظهار داشت: در سایه فرمایشات مقام معظم رهبری و عمل به آن دولتمردان موفیت های بسیاری را در زمینه های مختلف مانند تحکیم روابط خارجی و ثبات در مسایل داخلی کسب کرده اند.

ماومستا عباس احمدی بیان کرد: در این هفته مبارک طرح های عمرانی، بهداشتی، خدماتی، کشاورزی و صنعتی زیادی در شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید که امیدواریم مایه خیر و برکت برای شهرستان باشد و نیز سبب اشتغال جوانان را فراهم آورد.

وی گفت: انتظار می رود که دولتمردان با تلاش بیشتر سبب توسعه شهرستان و استان و کشور شوند چون این مردم شایسته خدمت هستند و با تدابیر لازم طرح های نیمه تمام هم تکمیل شود تا روز به روز شاهد پیشرفت و توسعه کشور عزیزمان باشیم و مردم نیز باید قدردان خدمات دولت در زمینه های مختلف باشند و آنها را حمایت کنند.

امام جمعه موقت بوکان در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت راستی و درستی و صداقت اشاره کرد و تصریح کرد: صداقت و راستی در اعمال و گفتار یکی از اصول اساسی دین مبین اسلام است که اگر در گفتار و اعمال صداقت وجود داشته باشد بسیاری از مشکلات حل می شود.

احمدی افزود: دروغ و تزویر نتیجه ای جز گمراهی ندارد و ریشه بسیاری از اشتباهات است اما اگر صداقت در زندگی روزمره هر فردی وجود داسته باشد به الگویی مفید تبدیل شده و سبب اگاهی در مسایل زندگی و جامعه و پیشرفت و رشد فردی و اجتماعی می شود.

ارسال نظرات